زمان برگزاری مسابقات دوی ۴۰۰ متر با مانع مناسب نیست/ هدفم حضور در فینال المپیک است

مهدی پیرجهان، دونده المپیکی کشورمان درباره حضورش در لیگ دو و میدانی قبل از مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

زمان برگزاری مسابقات دوی ۴۰۰ متر با مانع مناسب نیست/ هدفم حضور در فینال المپیک است

مهدی پیرجهان، دونده المپیکی کشورمان ، درباره سطح مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: فدراسیون دو و میدانی هر ساله تلاش می‌کند که مسابقات لیگ به خوبی برگزار شوند. اقدامات خوبی را در مسابقات شاهد بودیم، اما زمان برگزاری مسابقات دوی ۴۰۰ متر با مانع مناسب نیست و گرمای بیش از حد مقداری فضای مسابقات را مختل می‌کند. امیدوارم مسابقات با برنامه ریزی‌های مناسب در زمان خوبی برگزار شوند.
پیرجهان درباره این که در مسابقات لیگ دو و میدانی محک جدی برای المپیک خورده است، گفت: تلاشم این بود که تقریبا قبل از المپیک بتوانم یک دور مسابقه بدهم. هدفم این بود که بعد از مدت‌ها فقط در مسابقات شرکت کنم و رقابت داشته باشم. شرایط بدنی خوبی دارم و سعی می‌کنم که بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشم.
او درباره هدفش از حضور در المپیک گفت: ان شاءالله در ابتدا صعود به نیمه نهایی مسابقات المپیک و بعد از آن صعود به فینال جزء اهداف من در این مسابقات هستند.
دونده المپیکی کشورمان درباره این که رکورد خوبی در مسابقات لیگ دو و میدانی زده است یا نه، گفت: این رکورد نیست و در حدی رکورد زدم که بتوانم در مسابقات شرکت کنم. به هر حال در یک رقابت خوب سعی می‌کنم که رکورد خوبی ثبت کنم.
پیرجهان درباره این که مربی اش همراه با او به المپیک اعزام می‌شود، گفت: دادروان همراه من است و امیدوارم بتوانم یک نتیجه خوب به دست آورم. طبق برنامه من به همراه سایر المپین‌های دو و میدانی روز سوم مرداد ماه به مسابقات المپیک اعزام می‌شویم.
او درباره حمایت مسئولان ورزش، بیان کرد: تقریبا حمایت‌های خوبی شده است. از رحمتی، مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر می‌کنم که هر ساله حمایت‌های خوبی می کند.
دونده المپیکی کشورمان درباره حس و حالش از حضور در المپیک گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان اولین المپین جمهوری اسلامی ایران در ماده ۴۰۰ متر با مانع وارد عرصه مسابقات المپیک می‌شوم و همه تلاش خود را می‌کنم که افتخاری برای کشورمان به دست آورم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار