واکنش سردار آزمون به شایعات انتقالش به بوندسلیگا و سری آ

ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به شایعات مطرح شده درباره انتقالش به لیگ‌های آلمان و ایتالیا واکنش نشان داد.

واکنش سردار آزمون به شایعات انتقالش به بوندسلیگا و سری آ
سردار آزمون ، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روز گذشته در پایان بازی تیمش مقابل کراسنودار که طی آن ۲ گل به ثمر رساند، در گفت و گو با خبرنگار شبکه تلویزیونی MATCH PREMIER روسیه، درباره شایعات انتقالش به تیم‌هایی مانند بایرلورکوزن و اینترمیلان توضیحاتی داد.
آزمون گفت: "من با زنیت قرارداد دارم و فقط روی بازی‌ها تمرکز خواهم داشت. هر تصمیمی که تیم بگیرد، همان خواهد شد. در هر صورت من کار خودم را انجام می‌دهم. "
سردار درباره این بازی نیز گفت:" سه امتیاز بسیار مهمی بود، این دربی روسیه است. بسیار خوب است که ما برنده شدیم. نکته اصلی این است که ما دستورالعمل‌های مربی را اجرا کردیم و در مسابقه برنده شدیم. سه پیروزی متوالی ،ما همینطور بازی خواهیم کرد و امتیاز خواهیم گرفت. "
سایت این شبکه تلویزیونی با انتشار این مصاحبه در ادامه نوشت، پیشتر گزارش شده بود که چندین باشگاه از ۵ لیگ برتر اروپایی علاقه‌مند به خرید آزمون هستند. اطلاعاتی در مورد انتقال احتمالی این بازیکن ایرانی به تیم‌های اینتر، رم، ویارئال و بایرن در رسانه‌ها منتشر شد.
در این فصل آزمون ۲۶ ساله ۴ بازی برای زنیت انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با زنیت تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ ادامه دارد و قیمت انتقال او ۲۵ میلیون یورو برآورد شده است. "
گفتنی است شب گذشته زنیت با ۲ گل دقایق ۹ و ۳۵ سردار آزمون با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کراسنودار گذشت.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار