بی‌اطلاعی سرپرست ذوب‌آهن از کتک‌کاری لیدر و منصوریان

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: یکی از هواداران قدیمی ذوب‌آهن قرار بود با منصوریان صبحت کند، بزن بزن و دعوایی نبود و هوادار نیز برای کتک‌کاری نیامده بود.

محسن کرباسچی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته ذوب‌آهن اظهار داشت: یکی از هواداران قدیمی ذوب‌آهن قرار بود با منصوریان صبحت کند و سوء تفاهمی بین آن‌ها پیش آمد که باعث شد صدای آن‌ها بالا برود.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: با بچه‌ها پا در میانی کردیم و قضیه حل شد، بزن بزن و دعوایی نبود و هوادار نیز برای کتک‌کاری نیامده بود.
وی در ادامه گفت: سوء تفاهمی بین آن‌ها وجود دارد که باید حل شود، باید هواداران ساماندهی شوند؛ تیم اول جدول که نیست و باید در این شرایط یکدیگر را کمک کنیم اما در کل مشکل خاصی نبود.
کرباسچی در مورد بازی با شاهین نیز گفت: وضعیت خوبی برای بازی با شاهین بوشهر داریم، بازی با پیکان پخش مستقیم نداشت که همه ببینند تیم چقدر خوب و یکدست بازی کردند و نوید‌بخش روز‌های خوب بود.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر همان بازی را مقابل شاهین نیز انجام دهند با اختلاف یک یا 2 گل بازی را می‌بریم؛ ذوب‌آهن این سابقه را دارد که در هفته‌های اول نتایج خوبی نگیرد و از این هفته همه چیز بایدی است.
وی همچنین یادآور شد: هنر مربی و باشگاه است که مسائل را مدیریت کند، چند نشست با مدیرعامل و تیم برگزار شد و حمایت خود را از منصوریان و بچه‌ها اعلام کردند و بازیکنان روحیه خوبی دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار