هایپر - گیتی‌پسند؛ شهرآورد اصفهانی‌ها در لیگ فوتسال

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های هایپر شاهنی‌شهر و گیتی‌پسند شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه 9 آبان ماه با برگزاری 6 دیدار وارد هفته چهاردهم می‌شود که تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به مصاف یکدیگر می‌روند و شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنند.
بر همین اساس هایپر شاهین‌شهر در روز پنج‌شنبه و از ساعت 17 در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان گیتی‌پسند اصفهان است؛ این اولین دیدار دو تیم در دور برگشت لیگ برتر فوتسال است و از همین نظر حساسیت بالایی دارد.
دیدار رفت 2 تیم که در سالن پیروزی و به میزبانی گیتی‌پسند برگزار شد با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید، سعید احمد‌عباسی 2 بار و مرتضی عزتی یک بار برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و گل‌های هایپر را حسین قپانچی، ابراهیم حسینی و کامبیز گمرکی به ثمر رساندند.
شاگردان بی‌غم که در نیم‌فصل اول با وجود برخی انتقادات عملکرد مناسبی به نمایش گذاشتند، با حضور علی‌اصغر حسن‌زاده در کنار آن‌ها برای نیم‌فصل دوم، عزم بیشتری برای کسب پیروزی دارند، همچنین مصدومیت مهران عالیقدر برطرف شده و این بازیکن می‌تواند برای گیتی‌پسند به میدان رود.
شاگردان مصطفوی در هایپر نیز بعد این‌که متحمل 3 شکست متوالی در لیگ شدند و سپس در 2 بازی به تساوی رضایت دادند، در 2 بازی آخر نیم‌فصل دوم موفق به کسب پیروزی شدند تا امید و آرزوهایشان برای نیم‌فصل دوم و حضور در بین تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف زنده بماند.
هایپر هفته گذشته مقابل شاهین کرمانشاه قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد، گیتی‌پسند اما در تبریز مهمان مس سونگون بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست را متحمل شد.
هایپر در 13 بازی قبلی خود تنها 3 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و 5 شکست در کارنامه دارد و با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است؛ گیتی‌پسند با 6 برد، 5 مساوی و 2 شکست و کسب 23 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار