گشایش نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون ادار ی و دومین نمایشگاه فناوری ، نوآوری و استارتاپ‌ها در اصفهان گشایش یافت.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، در این 2 نمایشگاه تخصصی 185 استارتاپ ، شرکت و موسسه گرد هم آمدند تا در مساحت 9 هزار مترمربع انواع توانمندی‌های خود شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های داده و امنیت تبادل اطلاعات، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و کسب و کارهای نوین را به نمایش بگذارند تا مخاطبان ویژه این نمایشگاه بتوانند با جدیدترین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.
در کنار این 2 نمایشگاه، جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال نیز برپا شده است تا علاقه مندان و عموم مردم بتوانند کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مورد نیاز خود را از 20 فروشگاه برتر حاضر در نمایشگاه خریداری کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه فناوری، نوآوری و استارتاپ‌ها بستری فراهم آورده تا شرکت‌ها و موسسات مختلفی از استان‌های تهران و اصفهان به ارائه پتانسیل‌های خود بپردازند که از آن جمله می‌توان به شبکیه، همکاران سیستم، الکترومیزان، ایریسا، مبین‌نت، ایرانسل، دستگاه‌های دولتی، شهرک علمی تحقیقاتی و دانشگاه‌ها اشاره کرد.
این 2 نمایشگاه تخصصی از ساعت 10 تا 19 تا دوازدهم آبان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان دایر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار