فقط افرادی که نوبت زمان تزریق نوبت دوم واکسن آن‌ها فرا رسیده به مراکز تجمیعی مراجعه کنند

مدیر مرکز بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان از کمبود واکسن کرونا خبر داد و گفت: امکان تزریق واکسن نوبت اول تا رسیدن محموله جدید امکان‌پذیر نیست و فقط افرادی که نوبت زمان تزریق نوبت دوم آنها فرا رسیده به مراکز مراجعه کنند.

فقط افرادی که نوبت زمان تزریق نوبت دوم واکسن آن‌ها فرا رسیده به مراکز تجمیعی مراجعه کنند

روند تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان متوقف شده و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که افراد اولویت‌داری هم که در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس پیامک ارسالی مراجعه کرده‌اند بعد از ساعت‌ها معطلی بدون دریافت واکسن به خانه بازگشتند.

رضا فدایی با اشاره به اطلاع از آخرین وضعیت واکسن کرونا در استان اصفهان، اظهار داشت: متاسفانه واکسن توزیعی نه فقط در استان اصفهان بلکه در سطح کشور بسیار کاهش پیدا کرده و باعث شده که ما از عهده پاسخگویی به مراجعات به حق مردم برنیاییم.

وی افزود: به همین دلیل امکان تزریق واکسن نوبت اول تا رسیدن محموله جدید امکان‌پذیر نیست و فقط افرادی که نوبت زمان تزریق واکسن نوبت دوم آنها فرا رسیده می‌توانند به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه این موضوع در اطلاعیه‌های دانشگاه علوم پزشکی ذکر شده، گفت: با توجه به کمبود شدید واکسن باز هم من از مردم درخواست می‌کنم فعلا برای تزریق نوبت اول واکسن برای هر گروه سنی یا هر گروه شغلی به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه نکنند و چند روزی دست نگه دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر واکسن برکت و سینوفارم برای نوبت دوم افراد واکسینه شده موجود است و چنانچه واکسن دیگری نیاز است تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنند.

فدایی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان هفته کمبود واکسن کووید 19 با رسیدن محموله جدید مرتفع شود و افراد گروه هدف بتوانند واکسن خود را دریافت کنند.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه بیانیه‌های وزارت بهداشت و دعوت مردم به دریافت واکسن بدون توجه به موجودی واکسن انجام شده، اظهار داشت: وقتی گروه سنی یا شغلی جدیدی برای دریافت واکسن اعلام می‌شود باید واکسن‌های مورد نیاز هم به استان‌ها تحویل داده شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار