واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی به انصراف علیرضا کریمی از حضور در انتخابی

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد می‌گوید علیرضا کریمی از ابتدای اردوی اخیر در تمرینات حضور نداشته و هنوز در کربلا به سر می‌برد.

واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی به انصراف علیرضا کریمی از حضور در انتخابی

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد چرایی انصراف علیرضا کریمی از شرکت در انتخابی وزن 92 کیلوگرم جهانی نروژ اظهار داشت: علیرضا کریمی چند روز است که در کربلا حضور دارد. به این اردویی که در جریان است، دعوت شده بود که نیامد و روز دوشنبه هم هیئت کشتی البرز نامه زد که در انتخابی شرکت نمی‌کند.
مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد انگیزه های علیرضا کریمی در این مدت کاهش یافته و روندی نزولی داشته است، گفت: منم موافقم که یک مقدار از برنامه ریزی برای قهرمانی خودش دور شده، الان هم خودش صلاح دانسته که کشتی نگیرد. اصلا نمی‌دانم برنامه‌اش چیست. ان شاءالله وقتی از کربلا بازگشت با او صحبت شود که برای آینده تصمیمات بهتری گرفته شود. علی کریمی سرمایه ملی کشتی ما است، مدال‌های خوبی هم گرفته و امیدوارم که بازگشت خوبی داشته باشد.
کاوه اضافه کرد: کریمی با توجه به اینکه برای کشتی انتخابی نیامده، دیگر شانسی برای حضور در نروژ ندارد ولی خب برای آینده کشتی ما، نروژ یک مقطع هست و بعد از آن هم مسابقه و رقابت داریم. علی کریمی سنی هم ندارد که بخواهیم بگوییم سنش بالاست و نمی‌تواند کشتی بگیرد، ضمن اینک پسر خوب و تلاشگری است. باید حفظش کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار