رصد تمام محورها با دوربین/اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو متخلف

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه حدود هفت هزار و ۵۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و سه هزار و ۲۰۹ خودرو متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رصد تمام محورها با دوربین/اعمال قانون بیش از ۱۰ هزار خودرو متخلف

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت محورهای تردد در استان اصفهان، اظهار کرد: در محورهای تردد مشکلی وجود ندارد و تردد در محورها روان و عادی است، همچنان ورود و خروج از شهرهای قرمز ممنوعیت دارد و متخلفان جریمه خواهند شد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریور ماه حدود هفت هزار و ۵۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و سه هزار و ۲۰۹ خودرو متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به بیش از ۲۴ هزار خودرو تذکر شفاهی داده شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تاریخ مذکور به حدود ۲۴ هزار و ۳۴۳ خودرو تذکر شفاهی داده شده است و حدود ۲۱ هزار و ۲۲۴ خودرو نیز به مبدا بازگردانده شدند.
وی تصریح کرد: نظارت‌ها به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است و تمام محورهای استان توسط دوربین‌های نظارتی رصد و اعمال قانون می‌شود، افراد باید از سفر رفتن پرهیز کرده و در شرایط فعلی برای کنترل شیوع بیماری محدودیت‌های تردد را رعایت کنند.
زارع تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند، افزود: در شرایط قرمز ورود و خروج به شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه و با متخلفان برخورد می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار