مظفری : قیمت لاستیک چند برابر شده و در بازار موجود نیست/ برخی دانشگاه‌ها را بنگاه اقتصادی کرده‌اند

نماینده مجلس یازدهم به بیان انتقاداتی از چند برابر شدن قیمت لاستیک در بازار پرداخت.

مظفری : قیمت لاستیک چند برابر شده و در بازار موجود نیست/ برخی دانشگاه‌ها را بنگاه اقتصادی کرده‌اند

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه گفت: با توجه به اینکه مجلس با رای بسیار بالا دولت را تایید کرده، دولت باید به نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی خود توجه کند. چرا که آنچه که غیرقابل انکار است، توقعات مردم از نمایندگان مجلس بوده که بعضاَ باید پاسخگوی بسیاری از عملکرد‌های دولت در بین مردم باشند، بنابراین انتظار می‌رود هماهنگی و تعامل حداکثری بین مجلس و دولت وجود داشته باشد.
رحیمی مظفری در ادامه بیان کرد: برخی از کالا‌ها در بازار نیست، به اسم حمایت از تولید داخلی خود تحریمی و تحریم مردم کار درستی نیست. بسیاری از کالا‌های پزشکی در بازار موجود نیست، خیلی از قطعات خودرو را نیاز داریم، لاستیک در بازار نیست و قیمتش چند برابر شده است. برخی کالا‌ها که از جمله ملزومات مورد نیاز برای تولید بوده، چند برابر بیشتر از نرخ آن در خارج از کشور به فروش می‌رسد و این در حالی است که محصولات داخلی را ناچار هستند به نصف قیمت موجود آن در سطح جهانی بفروشند. این چه حمایتی از تولید داخل است؟
این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: خسارت وارده به کشاورزان ناشی از خشکسالی نادیده گرفته شده بوده و وزیر به این بحث ورود می‌کند. موضوع دیگر اینکه باید مدیران بی انگیزه از سیستم دولت برداشته شوند. بسیاری از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور و آزاد در زمان شیوع کرونا تعطیل بودند و این در حالی است که دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست و یک مرکز علمی است، بنابراین نباید به بهانه اقتصاد آن‌ها را تعطیل کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار