مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.

مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

امیر اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر لاک شدن گوشی‌های شیائومی در کشورهایی که آمریکا آنها را تحریم کرده است، اظهار کرد: این خبر آن قدرها موثق نبوده و پیش بینی می‌شود که هدف از انتشار آن فقط استفاده خارجی است تا این کمپانی در معرض تحریم‌های آمریکا قرار نگیرد و اعلام کند با آمریکا مشکلی ندارد.
وی افزود: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.
دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: موضوع تحریم‌های آمریکا علیه ایران همواره وجود داشته و بسیاری از شرکت‌ها اعلام می‌کردند که با ایران کار نمی‌کنند، اما کالاهای این شرکت‌ها به ایران وارد شده و سرویس دهی نیز دارد.
اسحاقی اضافه کرد: با توجه به ارزش بازار ایران برای گوشی‌های شیائومی، به نظر می‌رسد این اخبار فقط با هدف اینکه وزارت خزانه داری آمریکا تحت تأثیر قرار بگیرد منتشر شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار