بازگشایی مدارس مجازی است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با شرایط فعلی و تا زمانی که وضعیت بهتر و الزامات شرایط ترکیبی مهیا شود بازگشایی مدارس به شکل مجازی خواهد بود.

بازگشایی مدارس مجازی است

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان، گفت: امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار و چند موضوع از جمله وضعیت کل کشور مطرح شد که هم‌اکنون در کشور به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از قله پیک پنجم کرونا عبور کرده‌ایم و تعداد مبتلایان و بستری‌ها روند کاهشی به خود گرفته است، اما هنوز فوتی‌ها روند نزولی نگرفته است و اصفهان از جمله استان‌هایی است که از پیک پنجم کرونا عبور کرده است.

وی افزود: هفته پیش رو هفته‌ای خواهد بود که روند تعداد مبتلایان در استان کاهشی خواهد شد. تعداد کل بستری‌ها در استان اصفهان نسبت به اوایل مرداد ۲۰ درصد کاهش داشته است، به طوری که از ۳۶۷۰ بستری به ۳۰۴۰ بستری رسیده‌ایم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: با شرایط فعلی و تا زمانی که وضعیت بهتر و الزامات شرایط ترکیبی مهیا شود بازگشایی مدارس به شکل مجازی خواهد بود. سفر به عتبات عالیات برای روز اربعین بستگی به تعداد مجوزی دارد که عراق به ایران می‌دهد که تا کنون اجازه ورود ۳۰ هزار زائر را داده است. زائرانی که قصد سفر به کربلا را دارند باید حتما دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند و صرفاً هم به شکل سفر هوایی مجوز‌ها صادر می‌شود.

غلامی تصریح کرد: واکسیناسیون دانشجویان نیز از امروز آغاز شده است که با ثبت نام می‌توانند نسبت به تزریق واکسن کرونای خود اقدام کنند.

وی گفت: وضعیت تردد‌ها در داخل استان همچنان مانند قبل است به طوری که تردد از شهر‌های قرمز به قرمز ممنوع است و کنترل‌ها اعمال می‌شود و دوربین‌ها تخلف‌ها را ثبت می‌کنند و دوربین‌های سطح شبکه راه‌ها نیز فعال هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد شهر‌های نارنجی استان که شامل تیران و کرون، بویین میاندشت، نطنز، دهاقان، نائین، سمیرم و آران و بیدگل می‌شود به هفت شهر رسیده است و تنها شهر زرد استان خور و بیابانک است و بقیه شهرستان‌ها هم در وضعیت قرمز قرار دارند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار