ازدواج مونا فرجاد واقعیت دارد؟

مارال فرجاد عکسی از خواهرش مونا را با میکاپ و لباس عروس در اینستاگرام خود منتشر کرده و باعث ایجاد حواشی برای او شد.

ازدواج مونا فرجاد واقعیت دارد؟

عکس ازدواج مونا فرجاد یک شیطنت خواهرانه بود

مونا و مارال فرجاد دختران هنرمند جلیل فرجاد بازیگر مشهور و پیشکسوت کشورمان هستند که به دلیل حرفه پدرشان از دوران کودکی با دنیای بازیگری آشنا شدند.

مونا فرجاد متولد 1363 است و فعالیت هنری خود را از سن دو سالگی با حضور در سریال بهاران آغاز کرده و تاکنون در فیلم و سریال های بسیاری مقابل دوربین رفته است.
روز گذشته مارال فرجاد عکسی از خواهرش مونا را با میکاپ عروس در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشت:
مونای زیبای من
مونا فرجاد

واقعیت عکس عروسی مونا فرجاد چه بود؟

این پُست اینستاگرام مارال فرجاد منجر به تبریک گویی بسیاری از هنرمندان و کاربران به مونا فرجاد شد اما ظاهرا این عکس مربوط به اجرای یکی از تک گویی های این بازیگر در روز گذشته بوده و شایعه ازدواج وی واقعیت ندارد.
مارال فرجاد ساعتی بعد پستش را ویرایش کرد و نوشت:
مونای زیبای من
در عروس عصر عیسی ( امشب)
مونا فرجاد «تک گویی های زنانه» را در دوران قرنطینه کرونایی آغاز کرد و با استفاده از حروف الفبا و بهره گیری از دوست نویسنده و ناشناخته خود، قصه های امروزی را با نگاهی به آداب و رسوم گذشته ایران مطرح می کند.
این هنرمند هر هفته با یک تک گویی تازه و با متنی خلاقانه ، تنها بودن در خانه را به یک جذابیت تبدیل کرده و اثری ماندگار را در کارنامه هنری خود ثبت کرد.
عکس منتشر شده برای تک گویی با حروف(ع) بود که مونا فرجاد برای این کار با گریم یک عروس مقابل دوربین گوشی خود شروع به گفتن داستان عروس عصر عیسی کرد.
تک گویی مونا فرجاد
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار