پیروزی تیم والیبال سپاهان مقابل سایپا

تیم والیبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال سایپا را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا در سالن حجاب تهران برابر هم قرار گرفتند که تیم میهمان به سرمربیگری آقای رحمان محمدی راد سایپا به مربیگری آقای شهنازی را با نتیجه ۳-۱ شکست داد.
در این مسابقه تیم سپاهان ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۲، ۲۸-۲۶ و ۲۵-۲۰ به سود خود پایان داد. تیم سایپا هم تنها در ست سوم با نتیجه ۲۵-۱۶ پیروز شد از نکات مهم این مسابقه می‌توان به اعتراض آقای حسینی پاسور و کاپیتان تیم سایپا به داور و ناظر مسابقه در مقاطع مختلف مسابقه اشاره کرد.
سرمربی تیم سایپا گفت: در مسابقه امشب، تیم والیبال سپاهان نمایش خوبی داشت و مستحق پیروزی بود.
آقای ناصر شهنازی پس از باخت ۳-۱ تیمش در برابر سپاهان افزود: مسابقه خوبی بود تیم ما در دریافت‌ها با مشکل روبرو بود و همین موضوع با سرویس‌های خوب تیم سپاهان، تمرکز تیمی ما را بر هم زد.
وی گفت:‍ مسابقه دادن با چنین تیم‌هایی که از انگیزه زیادی برخوردارند بسیار مشکل است البته ما این مسابقه سخت را پیش بینی کرده بودیم.
سرمربی تیم سایپا افزود: تیم سایپا به مرور و با آماده‌تر شدن و هماهنگی بیشتر بازیکنان، با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های خوب حاضر در تیم، سطح کیفی بهتری در آینده خواهد داشت.
آقای شهنازی گفت: متاسفانه کفپوش سالن حجاب کیفیت خوبی ندارد و این موضوع را بار‌ها متذکر شده ایم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان هم گفت: تیم سایپا تیم بزرگی است برای شهنازی احترام زیادی قائلم.
آقای رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش برابرسایپا افزود: مسابقه خوبی بود ما پس از باخت هفته پیش مان، تیم را از نظر روحی متحول کرده بودیم.
وی گفت: سایپا تیم بزرگی است و من برای این تیم و سرمربی آن احترام زیادی قائلم، اما در این مسابقه ما با سرویس‌های خوب این تیم را از کار انداختیم و رمز موفقیت ما در این مسابقه سرویس‌های خوب و هدف دار بود.
آقای محمدی راد درباره کف پوش سالن هم افزود: روز گذشته زمان تمرین تیم تعدادی از بازیکنان به این موضوع اشاره کردند و در روز مسابقه هم بازیکنان با احتیاط بیشتری روی کف پوش حرکت می‌کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار