۵۰ درصد از فوتی‌های تصادفات اصفهان موتورسواران هستند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:حدود۵۰درصد ازتلفات ناشی ازتصادفات درون شهری ازبین موتورسیکلت‌سواران بدون کلاه است که ازاین روضروری است شهروندان برای حفظ جان خود از کلاه استفاده کنند.

۵۰ درصد از فوتی‌های تصادفات اصفهان موتورسواران هستند

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» که با همکاری اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان و خبرگزاری مهر ، اظهار داشت: این مسابقه در راستای پویش ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی توسط شهروندان موتورسوار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این امر اقدامی فرهنگی است چرا که با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری همایش موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند، وجود نداشته و ما برنامه‌های این ایام را در فضای مجازی دنبال کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به همکاری نهادهای مرتبط با حوزه ترافیک گفت: باید توجه داشت که حدود ۵۰ درصد از تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از بین موتورسیکلت سواران بدون کلاه است که از این رو ضروری است شهروندان برای حفظ جان خود از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی ضمن دعوت از موتورسیکلت سوارانی که از کلاه ایمنی حین رانندگی استفاده می‌کنند برای شرکت در مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» تصریح کرد: شهروندان می‌توانند عکس‌های خلاقانه خود را در این زمینه به صورت انفرادی و یا خانوادگی برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» ۱۰ مهر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و از این رو شهروندان باید تصاویر منتخب خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی واتساپ، بله، ایتا و آی گپ به شماره تلفن ۰۹۹۳۶۱۹۷۶۹۸ ارسال کنند.

زمان برگزاری اختتامیه مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» همزمان با ۱۷ مهر ماه هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

به بهترین عکس‌های ارسالی منتخب از سوی تیم داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار