مائده و پیمان سریال افرا در یک قاب

جدیدترین تصاویر از مائده ، پیمان و عقیل سریاال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در پشت صحنه این مجموعه را در بخش فرهنگ و هنر نمناک ببینید.

مائده و پیمان سریال افرا در یک قاب

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی یکی از مجموعه های درحال پخش از شبکه یک سیما است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

این سریال با حضور بازیگران سرشناسی همچون مهدی سلطانی ، مینا وحید ، اسمماعیل محرابی ، فریبا متخصص ، پژمان بازغی و بازیگران تازه کار عرصه هنر ، داستان ویژه ای را روایت می کند.
سریال افرا با ماجرای عاشقی مائده و پیمان به روی آنتن رفت و با کشته شدن پیمان به دست برادر مائده و ماجرای قصاص او ادامه پیدا کرد.
کارگردان و بازیگران سریال افرا
هامون سیدی ، کامبیز دارابی ، بهرنگ توفیقی، محمد صادقی و سارا باقری
سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا که پیش تر تجربه های متفاوتی در سریال هایی همچون ملکاوان و هیولا دارد با پیوستن به گروه بازیگران آخرین ساخته بهرنگ توفیقی بیشتر شناخته شده و تجربه مهمی را در کنار هنرمندان برجسته برای خود رقم زد.
سارا باقری
هامون سیدی برادر هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور کشورمان است که پیش از سریال افرا در چند کار سینمایی و تئاتر نقش آفرینی کرده است. هامون سیدی در اولین تجربه حضور تلویزیونی خود، ایفاگر کاراکتر عقیل است.
هامون سیدی

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار