نوازی: هیات مدیره‌ای که فقط در جلسه هیات مدیره چایی بخورد فایده‌ای ندارد

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است اعضای هیات مدیره باید تاثیرگذار باشند بنابراین اعضای جدید هیات مدیره باید تلاش کنند تا مشکلات باشگاه را حل کنند.

نوازی: هیات مدیره‌ای که فقط در جلسه هیات مدیره چایی بخورد فایده‌ای ندارد

محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال اظهار داشت: آجرلو در فوتبال بوده و در این رشته کار کرده و تجربه دارد و با توجه به اینکه در باشگاه پاس تجربه دارد مشکلات استقلال را می‌داند. ایشان باید شرایط استقلال را درک کند و احساس مسئولیت کند.
وی درباره اینکه آیا آجرلو می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد یا خیر تصریح کرد: در استقلال کاملا زیر ذره‌بین هستید و طرفداران هر روز همه چیز را زیر نظر دارند. کسی که مسولیت باشگاه به این بزرگی را می‌پذیرد باید تصمیمات خوبی بگیرد.
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا از اعضای جدید هیات مدیره شناختی دارد یا خیر، افزود: به هر حال آقای مظلومی از هیات مدیره قبلی در این باشگاه باقی مانده همچنین محمد مومنی نیز ورزشی است و فوتبال را درک می‌کند. به هر حال هیات مدیره باید کمک حال مدیر عامل باشد و تصمیماتی که می‌گیرند به نفع تیم باشد و پول بیاورند. اعضای هیات مدیره‌ای که فقط در جلسه هیات مدیره شرکت کند و چایی بخورد فایده‌ای ندارد و باید تاثیرگذار باشند.
نوازی درباره اینکه مدیریت باشگاه اعلام کرده قرارداد مجیدی 3 سال دیگر تمدید خواهد شد، بیان داشت: به هر حال عملکردها مشخص است و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد هیات مدیره باید مشکلات را بررسی کند تا ببینند چه عواملی باعث عدم موفقیت شده است. باید همه مسائل را در نظر بگیرند و بعد تصمیم بگیرند. مجیدی 3 تا جام را از دست داد و عملکرد خوبی نداشته و اگر عملکرد خوبی داشت نتایج بهتری می‌گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار