حسینی: خودمان را فریب نمی‌دهیم و به دنبال شروع خوب در لیگ هستیم

سرمربی تیم پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش شروعی خوب در رقابت‌هاى لیگ برتر بیست‌و‌یکم داشته باشد.

حسینی: خودمان را فریب نمی‌دهیم و به دنبال شروع خوب در لیگ هستیم

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، درباره قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر گفت: شخصاً به قرعه سخت و آسان اعتقاد ندارم. لیگ برتر دوره‌ای برگزار می‌شود و شما در طول فصل باید با همه تیم‌ها بازی کنید و در این شرایط باید تیم‌تان به اندازه‌ای آماده باشد که مقابل هر حریفی بهترین عملکرد خود را ارائه بدهد. این قرعه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم از شروع تا پایان مسابقات لیگ بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود قرعه پیکان آسان است و شرایط برای موفقیت این تیم در هفته‌های ابتدایی مهیا شده، تاکید کرد: اعتقادم بر این است همه بازی‌ها در لیگ برتر سختی‌های خاص خودش را دارد. اینکه بگوییم بازی‌های راحتی در مقطعی از لیگ داریم، فریب خودمان است و نمی‌توانیم چنین حرفی بزنیم. باید آنقدر قدرتمند باشیم که مقابل هر تیمی شرایط را به سود خودمان تغییر بدهیم و نگاه کردن به نام حریفان در مسابقاتی که دوره ای برگزار می شود کمکى نمى‌کند.
سرمربی پیکان درباره اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و تراکتور سه تیم سابق خودش قرار می‌گیرد، گفت: در هیچ مسابقه‌ای انگیزه شخصی ندارم و روحیاتم هرگز اینطور نیست که وقتی از یک تیم رفتم، تیمم را برای خودم به زمین بفرستم. موفقیت تیم و مجموعه پیکان در فصل جاری از هر چیزی مهم‌تر است؛ البته که این موضوعات حاشیه‌ای کار را سخت تر می‌کند و شاید به همین خاطر است که می‌گویم کارمان در مسابقات هرگز راحت نیست.
حسینی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج پیکان در لیگ برتر بیست و یکم عنوان کرد: تیم خوبی داریم و تمرینات و شرایط خوبی را هم رقم زده‌ایم. با وجود بودجه محدودی که داشتیم بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت گرفتیم. تعدادی از نفرات گذشته هم حفظ شدند و در کل با تلاش‌هایی که مدیریت باشگاه و همکارانم در کادرفنی انجام داده‌اند، توانستیم تا اینجا روند صعودی مناسبی را در امر سخت افزاری و فنی ایجاد کنیم. امیدواریم در شروع رقابت‌ها هم با قدرت ظاهر شویم و نتایج دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار