گریم هومن برق نورد در سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی یکی از خبرسازترین مجموعه های درحال ساخت برای نمایش خانگی است که بازیگر مشهور سریال دودکش نیز در آن نقش آفرینی می کند.

گریم هومن برق نورد در سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است همچنان در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

بازیگران مشهور بسیاری در این سریال نقش آفرینی کرده و در شهرهای خوانسار، گلپایگان، تهران و قزوین مقابل دوربین رفته اند.
هومن برق نورد بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که سریال دودکش 2 آخرین فعالیت او در تلویزیون است با گریمی متفاوت مقابل دوربین سریال جیران قرار گرفته و برای دومین بار بعد از سریال شهرزاد، با حسن فتحی همکاری می کند
این هنرمند اولین عکس از گریم خود در سریال جیران را در اینستاگرامش منتشر کرد.
هومن برق نورد

داستان سریال جیران

جیران مجموعه ای تاریخی و عاشقانه جدید حسن فتحی بعد از سریال موفق شهرزاد است که داستان آن بخشی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را روایت می کند.
این مجموعه درباره زنی به نام جیران می باشد که از ندیمه های ناصرالدین شاه قاجار است. ناصرالدین شاه در این مجموعه عاشق جیران شده و داستان فیلم را رقم می زند.
پریناز ایزدیار

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، امیر جعفری ، مریلا زارعی ، رعنا آزادی ور ، مهدی پاکدل ، غزل شاکری ، ستاره پسیانی ، امیرحسین فتحی ، مهدی کوشکی ، سمیرا حسن پور ، غلامرضا نیکخواه ، مرتضی اسماعیل کاشی ، الهام نامی ، سیاوش چراغی پور و ... مجموعه بازیگران مطرح سریال جیران را تشکیل می دهند.
بهرام رادان
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار