تصادف ۲ اتوبوس در اصفهان ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده پل(بزرگراه) چمران کلانشهر اصفهان به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان به ترتیب چهار و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه ظهر امروز به آتش‌نشانی اعلام شد و نیروهای امدادی ایستگاه شماره ۶ این نهاد به محل حادثه اعزام شدند.
فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه این سانحه در دور برگردان پل چمران اصفهان اتفاق افتاد، افزود: وجود درختان و دیگر حفاظ، مانع از سقوط اتوبوس بین شهری به محور پایینی بزرگراه و بروز حادثه‌ای تلخ‌تر شد.
وی اضافه کرد: مصدومان این سانحه خوشبختانه جراحت جدی نداشتند و برای مداوای سرپایی به بیمارستان منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: دیگر مسافران نیز از هر ۲ دستگاه اتوبوس به بیرون منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین گفت: این سانحه ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه امروز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام و پنج واحد آمبولانس راهی محل شدند.
غفور راستین افزود: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که از نقاط و اندام های مختلف بدن دچار شکستگی و ضرب‌دیدگی شدند.
وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های آیت الله کاشانی، غرضی و امین منتقل شدند.
۲۴ ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۶۰۰ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار