نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱ آبان ۱۴۰۰

قیمت دلار صبح امروز شنبه اول آبان به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد و ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسید.

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱ آبان ۱۴۰۰

ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ امروز شنبه اول آبان یک میلیون و ۱۵۷ هزار تومان بود. سکه طرح جدید با رشد ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته قبل ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین دلار آمریکا ۵۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرد و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار پنجشنبه قیمت طلا ۱۸ عیار چهارشنبه
یک میلیون و ۱۵۷ هزار تومان یک میلیون و ۱۵۷ هزار تومان یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان

قیمت سکه

سکه طرح جدید اولین معاملات این هفته را با رقم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز کرد و رشد ۱۰۰ هزار تومانی را به ثبت رساند. همچنین سکه طرح قدیم ۵۰ هزار تومان گران و ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع سکه تا ساعت ۱۱

انواع سکه قیمت امروز قیمت پنجشنبه قیمت چهارشنبه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

قیمت ارز در بازار آزاد


دلار آمریکا ساعت ۱۱ به قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار آزاد فروخته شد و درمقایسه با هفته قبل افزایش ۵۰ تومانی را تجربه کرد. یورو نیز با افزایش ۷۵ تومانی، پا به کانال ۳۲ هزار تومان گذاشت و ۳۲ هزار و ۳۰ تومان قیمت‌گذاری شد. با این حال ارزش لیر ترکیه روند نزولی خود را ادامه داد و با افت ۴۰ تومانی، دو هزار و ۸۶۵ تومان داد و ستد شد.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارز قیمت امروز قیمت پنجشنبه قیمت چهارشنبه دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان یورو ۳۲ هزار و ۳۰ تومان ۳۲ هزار و ۹۵۵ تومان ۳۲ هزار و ۵۵ تومان لیر دو هزار و ۸۶۵ تومان دو هزار و ۹۰۵ تومان دو هزار و ۹۶۰ تومان

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار و یور در صرافی ملی صبح امروز تغییر نداشت و بانک مرکزی این دو اسکناس را به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان و ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان عرضه کرد.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارز قیمت امروز قیمت پنجشنبه دلار ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان یورو ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار