عین الهی: حرفه پزشک طبابت است نه تجارت

وزیر بهداشت گفت: ما طبیبیم، نه صنتعگریم، نه تاجر و نه سیاستمدار، باید قدر خود را بدانیم ما طبییم به آن صفت الهی، نمی‌توانیم درمان مردم را معطل و به تأخیر بیاندازیم .

عین الهی: حرفه پزشک طبابت است نه تجارت

بهرام عین اللهی، روز پنج شنبه ششم آبان ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سازمان نظام پزشکی که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، افزود: ما قدردان تمامی تلاش‌های همکاران در سازمان نظام پزشکی هستیم، حقیقتاً پس از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان نظام سلامت باید تلاش خود رو دو چندان می‌کردند تا عقب افتادگی‌های پیشین و کاستی‌ها را جبران کنند.
وی ادامه داد: در طول این چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پزشکان و کادر سلامت تلاش‌های بسیاری کردند اما در دو سال اخیر این تلاش‌ها بسیار بوده و پزشکان ما در یک جنگ نابرابر قرار گرفتند. تصاویر شهدای پزشکی امروز در جامعه همان تلاشی است که همکاران ما برای سلامتی مردم کردند و این گونه بود که جامعه پزشکی خود را برای نجات مردم به آب و آتش زد تا مردم آسیب کمتری ببینند.
وزیر بهداشت افزود: آن زمانی که دیگران از کرونا هراس داشتند و در خانه ماندند، این پزشکان ما بودند که با تمام جان و دل برای بقای سلامت مردم کار کنند و تلاش کردند. ما طبیبیم، نه صنتعگریم، نه تاجر و نه سیاستمدار، باید قدر خود را بدانیم ما طبییم به آن صفت الهی، نمی‌توانیم درمان مردم را معطل و به تأخیر بیاندازیم و باید برای جان مردم تلاش کنیم. ما سوگند خورده ایم بیماران را درمان کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار