منافی: همان‌طور که استقلال تقویت می‌شود، پرسپولیس هم باید بازیکنان تأثیرگذار خارجی جذب کند

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم نیز همانند استقلال باید بتواند بازیکنان خارجی به خدمت بگیرد.

منافی: همان‌طور که استقلال تقویت می‌شود، پرسپولیس هم باید بازیکنان تأثیرگذار خارجی جذب کند

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس در دو هفته توانست 6 امتیاز بگیرد و با توجه به برتری رقبا در هر دو مسابقه، پیروزی مقابل نساجی بسیار ارزشمند بود. دیدارهای نخست لیگ همیشه دشوار است و پرسپولیس هم پس از شکست مقابل الهلال، در شرایط آرمانی قرار نداشت.
وی درباره اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی مسابقه عقب‌نشینی کرده بود، تصریح کرد: تیمی که از حریف خود عقب می‌افتد، طبیعتاً حمله می‌کند و به نظرم هر چه جلو می‌رویم، وضعیت پرسپولیس بهتر خواهد شد. بازیکنان همیشه نمایش خوبی ندارند و موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند. کسب سه امتیاز از هر چیزی مهمتر است و دیگر نباید به نکته دیگری فکر کنیم. اکثر رقبای پرسپولیس در راه قهرمانی هر شش امتیاز دو هفته اول را به دست آوردند.
پیشکسوت پرسپولیس درخصوص انتقادات یحیی گل‌محمدی از معضل مالی این باشگاه و صحبت از مشکل سرخپوشان در تأمین امکانات روزانه بیان کرد: مشکلات مالی لطمه زیادی به پرسپولیس می‌زند و این اتفاق در سال‌های گذشته هم رخ داده است. پرسپولیس پنج دوره قهرمان ایران شده و در سه سال گذشته، دو بار نایب‌ قهرمان آسیا بوده است. باید خیلی بیشتر از این به پرسپولیس رسیدگی و مدیرعامل جدید باشگاه را مشخص کنند.
منافی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال از زمان آغاز وزارت حمید سجادی به تسنیم گفت: مگر وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال حل نشد؟ این مشکلات همیشه در پرسپولیس وجود دارد و هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز نشده است. وزارت ورزش و جوانان باید بهترین تصمیم را درباره پرسپولیس بگیرد و تکلیف باشگاه را زودتر از این‌ها مشخص کند.
وی با بیان اینکه آرامش پرسپولیس با آشفتگی مدیریتی به هم می‌ریزد، عنوان کرد: پرسپولیس باید تیمی در حد قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ببندد و به بازیکنان معمولی بسنده نکند. همانطور که استقلال تقویت می‌شود و بازیکن خارجی می‌خرد، پرسپولیس هم باید بازیکنان تأثیرگذار و تعیین‌کننده خارجی جذب کند که مشکل خط حمله را حل کنند. پرسپولیس تیمی بزرگ است و به بازیکنان بزرگ نیاز دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار