ورمزیار: استقلال برای بُردن باید حریص‌تر باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سودای قهرمانی در لیگ برتر را دارد باید برای پیروزی حریص‌تر باشد و بازی‌های خود را با اقتدار ببرد.

ورمزیار: استقلال برای بُردن باید حریص‌تر باشد
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال مقابل فجرسپاسی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی در نیمه اول خوب نبود و در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که انجام شد روند بازی کمی بهتر شد. پس از به ثمر رسیدن گل عقب نشستیم و همین مساله باعث شد نتوانیم جریان بازی را کنترل کنیم. استقلال ۳ بازی ابتدای فصل را با وجود اینکه بر جریان مسابقه تسلط و کنترل نداشت، با برد‌های اقتصادی پشت سر گذاشت و صرفاً ۳ امتیاز را کسب کرد که البته بسیار شیرین هم بود.
وی ادامه داد: اقتصادی بازی کردن مقابل فجر جواب نداد و روی اشتباه فردی دو بازیکن گل خوردیم و ۲ امتیاز از دست رفت. ترکیب نیمه دوم نسبت به نیمه اول بسیار بهتر بود و تا به ثمر رسیدن گل، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما در مجموع بازیکنان هماهنگی و شناخت کافی از یکدیگر را همچنان ندارند و راه‌های رسیدن به گل را خوب بلد نیستند و به اجرا نمی‌گذارند.
*همیشه سطح توقعات از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بالاست
ورمزیار درباره ضرورت اقتدار در بازی‌های استقلال گفت: تیمی که سودای قهرمانی در لیگ برتر را دارد باید برای پیروزی حریص‌تر باشد و بازی‌های خود را با اقتدار ببرد. استقلال در ابتدای لیگ قرعه خوبی داشت و زمان مناسبی برای هماهنگی در اختیار داشت و بازی‌های ابتدای فصل به نوعی بازی تدارکاتی محسوب شدند. باید در ادامه و در بازی‌های سخت‌تر عملکرد بهتری داشته باشیم.
پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه این فصل توقع قهرمانی از آبی‌پوشان بیشتر است، تصریح کرد: همیشه سطح توقعات از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بالاست. در این تابستان جابجایی‌های زیادی داشتیم و تا بازیکنان به هماهنگی و هارمونی مناسب برسند مدتی طول خواهد کشید. امیدوارم این روند خوب و پیروزی‌های شیرین ادامه داشته باشد تا در پایان به عناوین مهم دست پیدا کنیم.
*باشگاه‌ها از چه راهی باید درآمدزایی کنند؟
وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: یامگا در بازی اول ناشناخته بود و دبل کرد، اما تیم‌ها رفته رفته در حال آنالیز او هستند و این کار را برای او سخت‌تر خواهد کرد. از ژستد شناختی ندارم و برای فیکس شدن او در این بازی زود بود و جایگزین‌ها در نیمه دوم بهتر عمل کردند. برای قضاوت در خصوص عملکرد بازیکنان باید اجازه دهیم زمان بیشتری سپری شود.
صادق ورمزیار در پایان در رابطه با لزوم اختصاص درآمد‌های حاصل از تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: قطعا درآمد تبلیغات محیطی باید به باشگاه‌ها برسد. در بحث پخش تلویزیونی چیزی نصیب باشگاه‌ها نمی‌شود اگر در تبلیغات محیطی هم همین رویه اعمال شود، پس باشگاه‌ها از چه راهی باید درآمدزایی کنند؟
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار