فرید اصلانی : لطف مدیریت باشگاه ذوب آهن شامل حال تیم بسکتبال هم شود!

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: مسابقات به صورت متمرکز با فاصله کم برگزار می‌شود، ریکاوری بازیکن اهمیت دارد ولی ما بعد از مسابقه ۵۰۰ کیلومتر را با اتوبوس بر می‌گردیم اصفهان که خستگی دارد. امیدوارم مسابقاتی که فاصله زمانی کمی دارند را در   

فرید اصلانی : لطف مدیریت باشگاه ذوب آهن شامل حال تیم بسکتبال هم شود!

فرید اصلانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم بسکتبال ذوب آهن، اظهار کرد: با تیم اول در جدول هم امتیاز هستیم و به خاطر تفاضل گل در رده دوم قرار گرفتیم، دوبازی دیگر داریم تا نیم فصل اول به پایان برسد؛ تمام تلاش خود را می‌کنیم پیروز از زمین خارج شویم تا تیم را بالای جدول نگه داریم.
وی با بیان اینکه بازی با سیرجان یکی از بازی‌های دشوار ما بود، تصریح کرد: سیرجان تیم خوبی است، در مواقعی از بازی هم امتیاز شدیم و رقابت به اوج حساسیت خود رسید. این تیم دو بازیکن باکیفیت خارجی دارد که سابقه بازی در اروپا دارند.
بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: مقابل سیرجان با تمام وجود کار کردیم و تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدیم. در طول مسابقه ۲۲ امتیاز از این تیم عقب افتادیم ولی با مدیریت فرزاد کوهیان توانستیم جبران کنیم و تا آخر بازی هم عقب نشینی نکردیم.
اصلانی با اشاره به اینکه اگر چند بازیکن خوب به تیم اضافه شوند موقعیت کسب نتیجه‌ای در شأن نام ذوب آهن را داریم، خاطر نشان کرد: کمبودهایی در تیم وجود دارد که امیدوارم لطف مدیریت باشگاه شامل حال تیم بسکتبال هم شود. نبود بازیکن خارجی کار را برای ما سخت کرده است و افرادی که بسکتبال را دنبال می‌کنند در جریان هستند همه تیم‌ها بازیکن خارجی دارند.
وی افزود: دو بازیکن مصدوم داریم که با نداشتن بازیکن خارجی شرایط برای ما سخت شده است، اگر شرایط خوب باشد امسال می‌توانیم روی سکو باشیم.
بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن در جواب به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر تیم‌ها در تهران ماندگار شدند و رفت و آمد ندارند ولی ذوب آهن بعد از دوبازی خود به اصفهان بر می‌گردد آیا این رفت و آمد ها بازیکنان را خسته می‌کند؟ گفت: مسابقات به صورت متمرکز با فاصله کم برگزار می‌شود، ریکاوری بازیکن اهمیت دارد ولی ما بعد از مسابقه ۵۰۰ کیلومتر را با اتوبوس بر می‌گردیم اصفهان و خستگی دارد. امیدوارم مسابقاتی که فاصله زمانی کمی دارند را در تهران بمانیم تا ریکاوری بهتری داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار