شنانی: مقابل سپاهان به هیچ چیز به جز 3 امتیاز فکر نمی‌کردیم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن از شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.

شنانی: مقابل سپاهان به هیچ چیز به جز 3 امتیاز فکر نمی‌کردیم

حسین شنانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود و سپاهان تیم بزرگی است ولی ما با کارهای تاکتیکی که روی نقاط ضعف و قوت سپاهان انجام داده بودیم و با توصیه هایی که کادرفنی به ما کرده بود اجازه ندادیم سپاهان زیاد بتواند روی دروازه تیم ما موقعیت سازی کند و همانطور که با هدف برد و کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بودیم به این خواسته خودمان رسیدیم و توانستیم از گلی که زدیم هم محافظت کنیم و پیروز شویم.
وی افزود: جا دارد تشکری هم از حبیب فرعباسی داشته باشم که روی ضربه پنالتی عملکرد خوبی داشت و اجازه باز شدن دروازه تیم را نداد و باعث شد بتوانیم با تک گلی که به ثمر رساندیم 3 امتیاز ارزشمند این بازی را بگیریم و با شرایط و روحیه خوب به تعطیلات لیگ برویم.
هافبک تیم ذوب آهن در مورد پاس گلش در این بازی توضیح داد: من توپ را در موقعیتی خوب به دانایی رساندم و او هم با یک ضربه دقیق و زیبا دروازه سپاهان را باز کرد و گل جالبی به ثمر رساند. من دوست دارم برای تیمم عملکرد مفیدی داشته باشم و خوشحالم که توانستم در حد و اندازه خودم در ترکیب اصلی به ذوب آهن کمک کنم.
شنانی در مورد اینکه برای دومین بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و پاس گل داده است هم گفت: اینکه من در ترکیب اصلی بازی کنم یا نه نظر کادرفنی است و چه 90 دقیقه چه 10 دقیقه در زمین باشم تلاش می‌کنم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم و خوشحالم که دومین پاس گلم را هم دادم. تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا نظر کادرفنی را جلب کنم و وارد ترکیب اصلی شوم ولی مهم نتیجه گرفتن ذوب آهن است.
وی در مورد تعطیلی لیگ برتر توضیح داد: به هر حال دیدارهای ملی است و تیم ملی ما هم دو بازی حساس دارد که برای آنها آرزوی موفقیت دارم و در این فرصت هم ما بیشتر تمرین خواهیم کرد تا تیم آماده‌تر و هماهنگ‌تری روانه ادامه مسابقات کنیم و در این بین یک دیدار حساس و مهم هم با پیکان داریم که امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم و جایگاه خوبی در جدول برای خودمان دست و پا کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار