نه مهدی طارمی، نه دراگان اسکوچیچ

تیم ملی ایران درحالی به مصاف سوریه می‌رود که ۲ چهره خبرسازش را به همراه ندارد.

نه مهدی طارمی، نه دراگان اسکوچیچ

ششمین بازی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی امشب از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و ملی پوشان ایرانی برابر سوریه در اردن به میدان می‌روند. این بازی اولین دیدار برگشت مرحله گروهی این رقابت‌ها محسوب می‌شود. در دور رفت، ایران موفق شد با تک گل جهانبخش، سوریه را شکست دهد.
به گزارش فرارو، حالا، اما گلزن دیدار رفت غائب است؛ جهانبخش در دیدار برابر لبنان با دریافت کارت زرد، بازی با سوریه را به دلیل محرومیت از دست داده تا مساله کاپیتانی در تیم ملی تبدیل به پرسش شود. البته که به غیر از جهانبخش، تیم ملی دو غائب بزرگ دیگر هم برابر سوریه دارد؛ ۲ چهره‌ای که هرکدام در یک هفته اخیر تبدیل به چهره‌های خبرساز فوتبال ایران شده بودند. اولی مهدی طارمی است؛ فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو به دلیل اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی اصلا به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا بعد از بازی با لبنان، دیدار با سوریه را هم از دست بدهد.
به غیر از طارمی، خود دراگان اسکوچیچ هم در این بازی غائب است. مرد کروات نیمکت تیم ملی که با حذف مهدی طارمی ازتیم ملی حسابی زیر ذره بین رفته در دیدار برابر لبنان و زمانی که سردار آزمون گل مساوی را زد، از شدت هیجان، نیمکت لبنان را با خوشحالی بحث برانگیزش تحریک کرد تا از سوی داور مسابقه اخراج شود و بازی با سوریه را از دست بدهد و نتواند روی نیمکت بنشیند. دراگان بازی رفت با همین تیم ملی سوریه را هم به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود. به گزارش فرارو، حال تیم ملی در شرایطی امشب باید مقابل رقیب قرار بگیرد که ۲ چهره خبرساز و کاپیتان بازی‌های گذشته را به همراه ندارد. البته که این مورد برای سوری‌ها بدتر است، چون طبق خبر‌های منتشر شده از رسانه‌های این کشور، سوریه هم ۶ بازیکنش را برای بازی با تیم ملی ایران در اختیار نخواهد داشت.
تیم ملی ایران فعلا با ۱۳ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین است و سوریه با ۲ امتیاز ازهمین تعداد بازی، قعرنشین جدول گروه اول انتخابی در منطقه آسیا است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار