محمدزاده: تلاش می‌کنیم خاطرات خوبی برای مردم اراک بسازیم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سعی و تلاش ما این است امسال خاطرات خوبی برای مردم شریف اراک رقم بزنیم و بتوانیم در نیمه بالای جدول و رتبه تک رقمی قرار بگیریم.

محمدزاده: تلاش می‌کنیم خاطرات خوبی برای مردم اراک بسازیم
وحید محمدزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی سخت و نفس‌گیری مقابل تیم خوب و قابل احترام نفت داشتیم. حریف دفاعی بازی می‌کرد و بردن آن‌ها کار سختی بود. خدا را شکر با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و مجموعه‌ باشگاه این پیروزی با ارزش را کسب کردیم و موقتاً صدرنشین شدیم.
وی درباره سخت‌کوش بودن و دوندگی بالای بازیکنان آلومینیوم گفت: تیم ما نشان داده از لحاظ دوندگی و بدنی شرایط خیلی خوبی دارد. در بازی مقابل پرسپولیس، چون پخش زنده داشتیم این موضوع بیشتر به چشم آمد، اما ما در تمام بازی‌ها با تمام وجود می‌جنگیم تا جایگاه خوبی برای آلومینیوم کسب کنیم. تمام بازیکنان هر آنچه در توان دارند در زمین می‌گذارند تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.
*امیدواریم تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم
مدافع آلومینیوم در رابطه با دیدار هفته ششم تیمش مقابل هوادار تهران عنوان کرد: همه حریفان برای ما قابل احترام هستند. از ۶ - ۷ بازیکن این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم آن‌ها تیمی بسیار خوب هستند و این بازی می‌تواند برای ما سخت و چالش برانگیز باشد. امیدوارم با تلاش زیاد و جنگندگی بچه‌ها بتوانیم امتیاز لازم را از این مسابقه بگیریم.
وی در خصوص شروع خوب تیمش در لیگ بیست و یکم و امید به ادامه دار بودن این روند تصریح کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم و پس از هر نتیجه‌ای که کسب می‌کنیم بلافاصله به بازی بعدی فکر می‌کنیم. تمام سعی و تلاش ما این است امسال خاطرات خوبی برای مردم شریف اراک رقم بزنیم و بتوانیم در نیمه بالای جدول و رتبه تک رقمی قرار بگیریم. ان‌شالله با تداوم این روند و حمایت ادامه دار مسئولان استان و باشگاه، بتوانیم تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم پیش برویم.
*دوست نداشتم کارم با ذوب‌آهن به شکایت بکشد
بازیکن آلومینیوم اراک درباره جای خالی هواداران در ورزشگاه‌ها و پیامد‌های آن تصریح کرد: تیم ما از لحاظ نبودن هواداران در استادیوم قطعاً ضرر کرده و اگر شرایط بازگشت هواداران مهیا شود، ورزشگاه ما کاملاً پر خواهد شد، زیرا این تیم هواداران زیادی دارد. حضور هواداران در استادیوم کار را برای ما لذتبخش و برای حریفان سخت خواهد کرد. امیدوارم مسئله بازگشایی ورزشگاه‌ها زودتر حل شود، زیرا بیشتر کشور‌ها این قضیه را مدیریت کرده و هواداران به جایگاه اصلی خود بازگشته‌اند. همین حالا هم افرادی که هر ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و کارت واکسن دارند، می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رقم بخورد.
کاپیتان سابق ذوب آهن در رابطه با شکایت خود از این باشگاه خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیمی است که خاطرات خوب زیادی از آن دارم و زحمات زیادی با پیراهن آن باشگاه کشیده‌ام. اصلاً دوست نداشتم کار به شکایت بکشد، اما مسئولان باشگاه حدود سه ماه است جواب روشنی به من نداده‌اند. مطالبات برخی از بازیکنان جدا شده پرداخت شده، اما با من که پارسال کاپیتان این تیم بودم تسویه حساب نشده است. فقط به دنبال حقوق خود هستم، زیرا تنها منبع درآمد ما فوتبالیست‌ها در این اوضاع نابسامان اقتصادی از همین راه است. علی رغم میل باطنی خود و با توجه به رفتار مدیران ذوب آهن مجبور به شکایت شدم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار