۶۱ درصد از مردم اصفهان ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۶۱ درصد از مردم استان اصفهان هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و میزان واکسیناسیون روزانه نیز به ۲۸ هزار نفر رسیده است.

۶۱ درصد از مردم اصفهان ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: ۴۴ مرکز تجمیعی و ۷۰ مرکز معمولی در امر واکسیناسیون کرونا در ۲۲ شهرستان استان اصفهان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امر واکسیناسیون کرونا تا صبح امروز ۳۰ آبان ماه سه میلیون و ۳۴۶ هزار و ۷۳۰ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این تعداد ۷۶ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

۳۵ هزار و ۲۶۹ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه دو میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر و معادل ۶۱ درصد از جمعیت استان اصفهان دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین ۳۵ هزار و ۲۶۹ نفر در استان اصفهان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۶ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۳۹ دُز واکسن کرونا در استان اصفهان مصرف شده است، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۲۸ هزار و ۴۰۹ دُز واکسن کرونا در استان اصفهان مصرف شده است که هشت هزار و ۱۸۹ نفر دُز اول، ۱۸ هزار و ۶۶۶ نفر دُز دوم و یک هزار و ۵۵۴ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

یک میلیون و ۲۰۰ هزار اصفهانی هنوز در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند

عقدک با بیان اینکه ۷۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دُز اول و ۴۷ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: روند واکسیناسیون دانش آموزان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همچنان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند، افزود: ضروری است که این افراد نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند ضمن اینکه بسیجیان نیز برای شناسایی و تشویق این افراد برای انجام امر واکسیناسیون با ما همکاری خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار