نخستین دوره جامع آموزشی «تاریخ شفاهی» برگزار می شود

نخستین دوره جامع آموزشی "تاریخ شفاهی"، تیرماه سال جاری از سوی موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

نخستین دوره جامع آموزشی «تاریخ شفاهی» برگزار می شود

به گزارش ایمنا، این دوره با هدف آموزش تخصصی و دعوت به همکاری علاقه مندان علم تاریخ شفاهی برای اولین بار در اصفهان برگزار خواهد شد.

موزه عصارخانه شاهی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به عنوان مرکز مطالعات فرهنگ عامه اصفهان به برگزاری اولین دوره جامع آموزش تاریخ شفاهی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته اقدام کرده است.

تاریخ شفاهی نوعی شیوه جمع‌آوری و آماده‌سازی اطلاعات تاریخی از طریق ضبط مصاحبه با شرکت‌کنندگان در رویدادهای تاریخی است و یکی از قدیمی‌ترین نوع تاریخ بوده که مربوط به پیش از دوره آغاز اختراع الفبا و ثبت تاریخ و هم یکی از جدیدترین انواع آن است که از دهه 1940، با ضبط مطالب روی نوار آغاز شد.

فراخوان ثبت نام در این دوره از 16 تا 31 خردادماه جاری اعلام شده که دوستداران تاریخ شفاهی با مراجعه به سایت assarkhaneh.ir و دریافت فرم می توانند ثبت نام کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به محل موزه عصارخانه شاهی واقع در میدان نقش جهان، بازار قنادها، بعد از بانک سپه، بازار امین(عصاری) مراجعه کرده و یا با شماره 32241087 تماس حاصل کنند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار