بهترین بازی فصل خود را مقابل شهداب یزد انجام دادیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با توجه به شناختی که در بازی‌های قبلی از تیم شهداب یزد به دست آوردیم، امروز بهترین بازی خود را در این فصل انجام دادیم.

بهترین بازی فصل خود را مقابل شهداب یزد انجام دادیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، رحمان محمدی‌راد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره پیروزی تیمش برابر تیم شهداب یزد در هفته دهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به هر دو تیم بابت بازی با کیفیت آنان تبریک می‌گویم. به نظر من امروز بهترین بازی خود را در این فصل انجام دادیم و با توجه به شناختی که در بازی‌های قبلی از تیم شهداب به دست آوردیم، کیفیت این بازی بسیار خوب بود.
وی افزود: امیدوارم افرادی که توانستند بازی را ببینند از تماشای آن لذت برده باشند و به تیمم نیز تبریک می‌گویم که توانست پیروزی دیگری را در کارنامه خود ثبت کند تا جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان بیان کرد: فارغ از بازی که از سپاهان دیدم، به نظر من تیم شهداب نیز امروز بهترین بازی فصل خود را مقابل ما انجام داد و در بازی خود برنامه داشت، چراکه این‌بار هیجان خوبی را از بازی دریافت کردیم و به همین خاطر از تلاش بازیکنان سپاهان و شهداب سپاسگزارم.
محمدی‌راد با اشاره به نقاط مثبت و منفی تیم خود تصریح کرد: تداومی که در حملات داشتیم نقش کلیدی در پیروزی ما داشت. برخی مواقع با سرویس‌های پرشی خیلی محکم تیم حریف دریافت‌های ما دچار مشکل می‌شد، اما خوشبختانه توانستیم در حمله به خوبی ظاهر شویم، هرچند در ست سوم شکست خوردیم اما پیروزی در این ست حق شهداب بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار