هزینه یک شب اقامت در اتاق های مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از جمله معروف‌ترین هتل‌های لوکس مشهد به حساب می‌آید. این هتل در فاصله کمی از حرم مطهر قرار دارد. 

هزینه یک شب اقامت در اتاق های مدینه الرضا

این هتل جزو هتل‌های گران‌قیمت و لاکچری مشهد به حساب می‌آید. معمولاً هتل‌های نزدیک به حرم، کیفیت چندانی ندارند؛ اما این هتل یک هتل بسیار لوکس است که در فاصله بسیار کمی از حرم واقع شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا هزینه یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد علی بابا را بهتر بدانید.

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد را می‌توان نزدیک‌ترین هتل لوکس 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) دانست. این هتل در فاصله 150 متری حرم قرار دارد. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل مدینه الرضا مشهد، در کمتر از 5 دقیقه به بازار رضا مشهد نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

این هتل را می‌توان جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های مشهد قرار داد. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا هستند. از بهترین دکوراسیون و چیدمان در لابی و داخل اتاق‌ها استفاده شده است. در تمامی اتاق‌ها امکانات رفاهی و خدماتی همانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع عالی، صندوق امانات، تخت‌خواب‌های راحت و استاندارد، یخچال، میزآرایش، مینی بار و حمام اختصار همراه سشوار و لوازم بهشداتی در اختار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل مدینه الرضا مشهد در مجموع 4 رستوران و یک کافی‌شاپ دارد که آماده پذیرایی از مهمانان هستند. رستوران‌های نرگس 1 و نرگس 2 جزو رستوران‌های پرطرفدار هتل به حساب می‌آیند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می‌شود. رستوران آفتاب، رستوران گردان این هتل است که در طبقه دوازدهم قرار دارد.

وقتی در این رستوران حضور داشته باشید، می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری را از مشهد و مخصوصاً حرم مطهر تماشا کنید. غذاهای این رستوران سنتی و بسیار خوش‌طعم هستند. کافی‌شاپ هتل نیز در بخش شرقی لابی قرار دارد و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. این کافی‌شاپ برای وقت‌گذرانی و استراحت گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انواع اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد

به‌صورت کلی این هتل دارای چهار نوع اتاق مختلف است. مسافرانی که به‌صورت زوج و دو نفری سفر می‌کنند، می‌توانند در اتاق‌های دو تخته استاندارد اقامت داشته باشند. این اتاق‌ها دارای یک تخت دابل و یک کاناپه تخت‌خواب‌شو است. در اتاق‌های دبل، امکان اقامت یک نفر اضافی نیز وجود دارد.

فضای این اتاق‌ها استاندارد است و در مقایسه با اتاق‌های دیگر، کوچک‌ترین فضا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق بعدی، اتاق سه تخته استاندارد است. در اتاق سه تخته، یک تخت خواب دبل و یک تخت خواب یک‌نفره وجود دارد. همچنین یک کاناپه تخت‌خواب‌شو نیز در فضای اتاق به چشم می‌خورد و اتاق قابلیت اضافه شدن یک نفر اضافه را نیز دارد. فضای این اتاق از اتاق‌های دوتخته بیشتر است.

نوع بعدی اتاق، اتاق‌های کانکت هستند. اتاق‌های کانکت به اتاق‌هایی گفته می‌شود که بین دو اتاق یک درب ارتباطی وجود دارد. به این ترتیب اگر دو خوانواده همراه با هم سفر کنند، می‌توانند دو اتاق کانکت تهیه کنند. به این ترتیب مسافران برای دسترسی به اتاق یکدیگر لازم نیست که وارد راهرو شوند و از داخل به اتاق هم راه پیدا می‌کنند. اتاق‌های کانکت هتل مدینه الرضا مشهد دو نوع سه و چهار نفره هستند. تفاوت این دو اتاق در فضای داخلی اتاق‌ها و تعداد تخت خواب‌ها است. در هر اتاق نیز امکان حضور یک نفر اضافه وجود دارد.

هزینه یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد

همان طور که می‌توانید حدس بزنید، هزینه یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد بر اساس نوع اتاق متفاوت خواهد بود. اتاق‌های دوتخته استاندارد، ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد به حساب می‌آیند. این اتاق‌ها حدود 2میلیون تومان قیمت دارند.

اتاق‌های سه‌تخته حدود 2،600،000 تومان قیمت دارند. همچنین برای اقامت در اتاق‌های کانکت سه‌نفره، باید حدود 3،500،000 تومان بپردازید. هزینه اقامت در اتاق‌های کانکت چهار‌نفره نیز حدود 4میلیون تومان خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها مربوط به وقتی است که خودتان مستقیم از هتل اتاق رزرو کنید.

جالب است بدانید که اگر از طریق وبسایت علی بابا اقدام کنید، تخفیف‌هایی بیشتر شامل حالتان می‌شود. به این ترتیب هزینه اقامت یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد علی بابا تا حدود 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. برای مثال قیمت اتاق کانکت چهار‌نفره به حدود 3میلیون تومان کاهش پیدا می‌کند.

حال تصور کنید که در سفرهای طولانی مدت، در صورت خرید از علی بابا چقدر به نفع شما خواهد بود. همچنین با خرید از وبسایت علی بابا، علاوه‌بر استفاده از تخفیف‌های عالی، از پشتیبانی 24 ساعته و فوری نیز بهره‌مند خواهید شد. به این ترتیب در صورت لزوم برای تغییرات یا بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با خطوط تلفنی علی بابا تماس بگیرید یا تیک ارسال کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار