دبیر هیات فوتبال اصفهان: ابلاغی برای حضور تماشاگران نداشتیم

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان توضیحاتی را در خصوص وضعیت بازگشت تماشاگران به دو ورزشگاه نقش جهان و فولادشهر ارائه کرد.

دبیر هیات فوتبال اصفهان: ابلاغی برای حضور تماشاگران نداشتیم

به گزارش طرفداری، حمیدرضا دادخواه، در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه با اعلام سهیل مهدی حدود ۲ ماه پیش از شیوع امیکرون، دستورالعمل حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها با رعایت زیرساخت‌های لازم و پروتکل های بهداشتی به هیات‌های فوتبال استان‌ها ابلاغ شده، اظهار داشت:

آخرین ابلاغی که به ما شده نامه‌ای است مبنی بر اینکه؛ با توجه به درخواست پی در پی باشگاه‌های کشور، در موضوع بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، مسئولیت اجرای دستورالعمل تماما به عهده باشگاه‌های ورزشی و با نظارت شورای تامین هر استان است. خواهشمند است در مورد ارسال دستورالعمل وزارت کشور و درخواست ابلاغ آن به هر استان، ترتیبی اتخاذ شود که شیوه نامه‌های اجرایی از طریق باشگاه‌ها و با نظارت استانداری‌ها عملیاتی شود.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان در مورد اینکه با این حساب برای حضور ۳۰درصدی تماشاگران با رعایت کلیه پروتکل‌ها و زیرساخت‌های لازم، ابلاغی به این هیات نشده، گفت:

خیر. تا این لحظه هیچ ابلاغی به ما نشده، حتی به صورت شفاهی هم هیچ صحبتی در مورد حضور تماشاگران مطرح نشده است. ما در این هفته مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتسال را داریم که تا به حال اجازه حضور یک نفر هم به ما داده نشده است. حالا لیگ برتر فوتبال که جای خود دارد و در این مورد هیچ اتفاقی نیفتاده، ما مجری تصمیمات هستیم و این موضوع از حیطه اختیارات ما خارج است.

دادخواه در خصوص هماهنگی با شورای تامین و ستاد کرونای استان اصفهان و اینکه آیا آماده باشی از سوی این دو نهاد برای حضور تماشاگران اعلام شده، عنوان کرد:

با این دو نهاد هماهنگ هستیم اما از طرف این دو مرجع هنوز صحبتی مطرح نشده و اگر خبری باشد حتما به ما اطلاع می‌دهند.

وی افزود:

در دو ورزشگاه فولادشهر و نقش جهان مشغول کار روی گیت‌ها هستند و به زودی آماده می‌شود. ضمن اینکه باید به سامانه وزارت بهداشت نیز متصل شویم تا ۲ دوز واکسن هواداران چک شود. البته این موارد مشکلی ندارند و تا ابلاغیه به ما برسد، مقدمات فراهم شده است. آماده هستیم و هر دو باشگاه ما نیز خدارا شکر تمام امکانات و تجهیزاتشان آماده است. ان شاءالله روزی برسد که مساوات رعایت شود و تماشاگران در هر شهری بدون هیچ دغدغه‌ای در استادیوم‌ها حاضر شوند چون جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار