دانسته های خودتان در باره خرید ملک در ترکیه را افزون کنید

شما هم مثل سایرین به دنبال بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک هستید؟ چه کسی دلش نمی خواهد بهترین شهر را برای زندگی آینده اش را شناسایی کنید و در این خصوص تصمیم گیری نماید؟ با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بحث کنیم.

دانسته های خودتان در باره خرید ملک در ترکیه را افزون کنید

یکی از مزیتهای خاصی که به دنبال گرفتن پاسپورت ترکیه در انتظار تمام مهاجران است اخذ ویزای شینگن است. جالب است بدانید با اقامت در ترکیه، امکان رد شدن درخواست شنگن شما و یا ویزای کانادا و امریکا خیلی کمتر از راههای دیگر خواهد بود چرا که روابط بین المللی ترکیه با این کشورها حسنه است ضمن اینکه کشور ترکیه خود در مسیر پیوستن به اروپا میباشد. شما با ام تی سی هوم میتوانید ملک مورد نظر خود را تا حداکثر ۵۰ هزار دلار کمتر از ارزش واقعی آن در ترکیه خریداری کنید. حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه برای اقامت باید 250 هزار دلار آمریکا باشد. در موارد زیر شما قادر نخواهید بود نسبت به اخذ سند ملک، آپارتمان یا خانه ای را که در ترکیه خریده اید اقدام نمائید. آیا با خرید خانه در ترکیه می شود پاسپورت این کشور را گرفت؟ این شهر حالت صنعتی - تجاری دارد و کسب و کارهای قابل اعتماد بسیاری در آن فعالیت دارند. اما در این میان باید قیمت آپارتمان دو خوابه در استانبول و آپارتمان 1 خوابه یا خانه را نیز در نظر داشته باشید.

بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک

چون ریال نیز مانند لیر ترکیه ارزش خود را در برابر دلار به شدت از دست داده است. رشد قیمت ملک در بورسا حدود 6.30% در مرکز شهر و در خارج از مرکز شهر 6.00% است. در استانبول میتوانید خانه های مساعد خوبی پیدا کنید که برای خریدشان باید چیزی حدود 500 الی 800 میلیون بپردازید البته این قیمت برای خانه های حدودا 50 تا 55 متری است. قیمت آپارتمان در استانبول 2021 براساس متر مربعی 15 تا 22 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. برای خرید قسطی میتوانید 700 میلیون تا یک میلیارد را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی را در قسط های 40 میلیونی تا صد میلیون تومانی تسویه کنید. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

طبق گزارش سرمایه گذاری جهانی (UNCTA) در سال 2019، کشور ترکیه توانست در آسیا به عنوان دومین اخذ کننده بزرگ FDI یا سرمایه گذاری خارجی شناخته شود. ترکیه دارای مناطق متفاوتی است که با توجه به شرایط هر منطقه قیمت ملک نیز تغییر می کند. همانطور که در دو جدول فوق دیدید، قیمت خرید آپارتمان دست دوم مقرون به صرفه در استانبول با قیمت خرید خانه در استانبول بسیار بیشتر از میانگین قیمت خرید خانه در کلیه شهرهای ترکیه است. با توجه به پیشرفت های اخیر کشور ترکیه در صنعت گردشگری و توسعه زیر ساخت ها کیفیت زندگی در این کشور زیاد شده است. برای خرید خانه در ترکیه و اجاره ملک یکسری شرایط و محدودیت هایی وجود دارد .

البته در سال های گذشته و با توجه به رفاه نسبی کشور ترکیه، مهاجران ایرانی ترجیح دادهاند تا در خود ترکیه اقامت گزینند. به همین ترتیب میتوانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود. در نظر داشته باشید مشاورین موسسه حقوقی سروش فردا، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیدهاند. دریای اژه که با ازمیر در ارتباط است,از جمله زیباترین ساحل های کشور ترکیه میباشد. اتباع خارجی نیز می توانند برای خرید ملک در ترکیه درخواست خرید اعتباری از موسسات مالی و یا بانک ها را داشته باشند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارند. در جدول قیمت خرید ملک در ترکیه، در اصل میانگینی از قیمت خرید خانه در کلیه شهرهای ترکیه اعلام شده است. بعد از آن ایالات متحده با 7.شش ٪ و کشور انگلیس با 6.9٪ مطابق داده های اولیه وزارت صنعت و فناوری ترکیه به عنوان بزرگترین سرمایه گذاران در ترکیه شناخته شده اند .

طبق آیین نامه جدید اشخاص و سرمایه گذاران خارجی در ترکیه می توانند به ارزش 250،000 دلار آمریکا صاحب املاک و مستغلات در ترکیه شوند و بر حسب قانون ترکیه قادر خواهند بود در خواست خود را مبنی بر اخذ شهروندی ترکیه اعلام نمایند. آنتالیا با 21.2%، رتبه دوم را در بازار املاک ترکیه دارد. ترکیه کشوری توریستی است و انواع سرگرمی ها و تفریحات در دسترس میباشد.

تمامی وکلای اینوستایم به بهره مندی از دانش کافی و تسلط به قوانین مخصوص ترکیه به شما کمک میکنند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به خرید ملک در ترکیه کنید. در سالهای اخیر با توسعه شهرهای ترکیه و گسترش ساخت و ساز و به همین ترتیب تغییر در شرایط اعطای اقامت به اتباع خارجی میزان سرمایه گذاری خارجی در این کشور افزایش یافته است. استانبول با 1903 ملک و آنکارا با 249 ملک به ترتیب در رتبه اول و دوم فروش ملک در میان شهرهای ترکیه قرار گرفته اند. مشاوران ما با انجام پروسه های اداری حق شهروندی، افتتاح حساب بانکی، ترجمه و تأیید مدارک، ارزیابی ملک و اخذ گزارش اکسپر، دریافت مراحل اداری جهت دریافت شماره مالیاتی، دریافت کارت اقامت ترکیه و تمام مباحث مربوط به خرید ملک، با تسلطی که به زبان ترکی استانبولی دارند، راهنمای کاملی برای شما خواهند بود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار