تقدیر مسئولان از اصناف مردم دار اصفهان

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با همکاری اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از «اصناف مردم دار»تقدیر کرد.

تقدیر مسئولان از اصناف مردم دار اصفهان

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با همکاری اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از «اصناف مردم دار»تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان، با حضور جمعی از مسئولان استانی و بزرگان و ریش سپیدان صنفی از کاسبان امین و مردم دار اصفهانی تقدیر شد.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان در این آیین اظهار کرد: موفقیت در اجرای سیاست‌های اتخاذ شده در استانداری؛ سازمان صمت و اتاق اصناف منوط به همکاری اصناف است.

مجتبی برزگر با بیان اینکه اغلب واحدهای صنفی قانونمدار هستند؛ افزود: برخی از واحدهای صنفی با رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق مصرف کنندگان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و تقدیر از آنان وظیفه ماست.

وی در رابطه با نحوه شناسایی این واحدهای برتر افزود: عملکرد واحدهای صنفی در ايام پاياني سال ١٤٠٠ و نوروز ١٤٠١ ملاک اصلی ارزیابی واحدهای صنفی انجمن؛ اتحادیه‌ها و اتاق اصناف بود.

برزگر همچنین از حضور مسئولان در این گردهمایی تقدیر کرد و گفت: حضور اعضاء محترم كميسيون نظارت بر سازمان‌هاي صنفي مركز استان، هيأت مديره انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان استان، هيأت مديره‌هاي اتحاديه‌ها و پيشكسوتان اتحاديه‌ها به نشانه حمایت از واحدهای صنفی قانونمدار حرکت بسیار ارزنده‌ای است.

در این مراسم از واحدهای صنفی حامی حقوق مصرف کننده در صنوف خدمات فني سبك،

خدمات فني سنگين، تلفن ثابت و همراه ،آرايشگران مردانه، شيشه و آينه،گوشت سفيد، پوشاك، موادغذائي، خرده فروشان ميوه و تره بار ،كباب و بريان ،گز و شيريني و عمده فروشان ميوه و تره بار تقدیر شد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار