آموزش کار با وردپرس فارسی (یادگیری در 3 روز) با دانشگاه وردپرس

اگر می خواهید طراحی سایت بدون کدنویسی را یاد بگیرید تا پایان این آموزش همراه باشید. با مطالعه این راهنما با مسیر یادگیری وردپرس در 3 روز و آموزش کار با وردپرس فارسی آشنا می شوید.

آموزش کار با وردپرس فارسی (یادگیری در 3 روز) با دانشگاه وردپرس

برای آموزش طراحی سایت از کجا شروع کنیم

برای طراحی سایت دو روش وجود دارد. روش اول طراحی سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی وب و کدنویسی سایت است و روش دوم آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی.

  1. آموزش کدنویسی
  2. آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

در دنیای مدرن امروز کمتر سایتی از روش برنامه نویسی استفاده می کنند و اکثر سایت ها بدون کدنویسی راه اندازی می شوند. ساخت سایت بدون کدنویسی سریعتر است و هزینه بسیار کمتری دارد. با توجه به سادگی یادگیری حتی می توانید خودتان سایت خود را راه اندازی کنید و هیچ هزینه ای برای خدمات طراحی سایت پرداخت نکنید!

مزیت های طراحی سایت بدون کدنویسی:

  • راه اندازی سریع
  • هزینه راه اندازی بسیار کم
  • یادگیری آسان
  • توسعه آسان
  • هزینه توسعه بسیار کم
  • خدمات ارزان

پیش نیاز آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

سه پیش نیاز اصلی آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی شامل سیستم مدیریت محتوا، کامپیوتر و اینترنت است.

  • کامپیوتر یا لپ تاپ
  • اینترنت
  • نرم افزار مدیریت محتوا

برای طراحی سایت بدون برنامه نویسی نیاز به یک نرم افزار مدیریت محتوا است. نرم افزار های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند اما محبوب ترین آن ها در جهان نرم افزار وردپرس است.

برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی باید کار با وردپرس را یاد بگیرید. وردپرس یک نرم افزار سایت ساز است که به شما کمک می کند تا بدون کدنویسی سایت خود را بسازید.

مورد بعدی داشتن یک سیستم کامپیوتر ساده است. اصلا نیاز نیست سیستم شما سخت افزار قدرتمندی داشته باشد. با یک سیستم قدیمی هم می توانید کار را شروع کنید.

سومین پیش نیاز کار با وردپرس این است که یک اینترنت خوب داشته باشید. اینترنت های خانگی امروز برای کار طراحی سایت عالی هستند.

وردپرس چیست وردپرس باران

به نقل از سایت وردپرس باران برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم.

برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم

آموزش کار با وردپرس

همان طور که گفتیم وردپرس یک نرم افزار است و برای یادگیری وردپرس مثل هر نرم افزار دیگری ابتدا باید آن را نصب کنید. با نصب وردپرس در واقع یک سایت خام شامل بخش مدیریت برای شما ساخته می شود. سپس به کمک پنل مدیریتی سایت می توانید تولید و مدیریت محتوا کنید یا بخش های مختلف سایت را به دلخواه طراحی کنید.

پس اگر بپرسید که برای یادگیری وردپرس از کجا شروع کنیم باید بگوییم که همه چیز با نصب وردپرس آغاز می شود.

اما نصب وردپرس مثل سایر نرم افزارهایی که بر روی سیستم خود نصب می کنید نیست. وردپرس یک نرم افزار تحت وب است. یعنی برای نصب وردپرس نیاز است تا یک سرور یا هاست داشته باشید.

در مورد اینکه چطور وردپرس را نصب و راه اندازی کنید و کار با آن را یاد بگیرید در ادامه همین راهنما به طور کامل توضیح می دهیم.

یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد

به نقل از یونی وردپرس مدت زمان یادگیری وردپرس بستگی به خودتان دارد و اینکه تا چه سطحی بخواهید پیش بروید. اما برای شروع کار و ورود به دنیای وردپرس فقط 3 روز آموزش WordPress عملی کافی است.

  • تهیه پیش نیازهای ضروری راه اندازی سایت (یک روز)
  • آموزش راه اندازی سایت (یک روز)
  • آموزش مدیریت سایت (یک روز)

مسیر یادگیری وردپرس (مراحل یادگیری وردپرس 0 تا 100)

مسیر یادگیری وردپرس

دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی و وردپرس دنیای نامحدودی است. اگر بخواهید یک طراحی سایت حرفه ای شوید و از طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید مسیر یادگیری وردپرس شامل مشاهده آموزش و تمرین و کسب تجربه است. مراحل یادگیری وردپرس در این حالت برای آموزش چند هفته است و برای تمرین و کسب تجربه همیشه باید خود را بروز نگه دارید.

همچنین اگر بخواهید سایت و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و مسیر یادگیری وردپرس را همزمان با توسعه کسب و کار خود پیش ببرید فقط 3 روز برای ورود به این مسیر کافی است.

مراحل یادگیری وردپرس:

  1. آشنایی با موارد ضروری و مورد نیاز
  2. آموزش نصب وردپرس و راه اندازی سایت
  3. آموزش کار با وردپرس و پنل مدیریتی سایت
  4. آموزش کار با افزونه ها و امکانات بیشتر سایت
  5. آموزش کار با قالب وردپرس و صفحه سازها

آموزش کار با وردپرس فارسی

در بخش های قبل گفتیم که برای شروع کار و یادگیری وردپرس فقط 3 روز آموزش اصولی کافی است. در مراحل یادگیری وردپرس پیشرفته تر نیز دوره ها و آموزش های حرفه ای می توانند راهنمایی مسیر یادگیری وردپرس حرفه ای برای شما باشند.

  • آموزش مقدماتی وردپرس
  • آموزش های پیشرفته و حرفه ای

در شروع کار و ابتدای مسیر یادگیری وردپرس، آموزش های رایگان زیادی در سطح اینترنت منتشر شده اند. در بین این منابع آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی نیز وجود دارند. برای دسترسی به این منابع آموزش رایگان کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید.

  • وبسایت های آموزشی
  • کانال های یوتیوب
  • شبکه های اجتماعی
  • و...

آموزش رایگان کار با وردپرس فارسی در 3 روز

آموزش رایگان کار با وردپرس فارسی

جستجو در منابع و پیدا کردن آموزش مناسب و رایگان کار ساده ای نیست. اکثر دوره های آموزشی با کیفیت رایگان نیستند. بسیاری از دوره های رایگان نیز صرفا تبلیغاتی و ناقص بوده و برای ادامه مسیر یادگیری وردپرس باید هزینه پرداخت کنید.

مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی سایت دانشگاه وردپرس یک دوره آموزش قدم به قدم وردپرس ارائه کرده است که البته این دوره رایگان نیست. اما مدتی است که تخفیف 100% برای دانلود رایگان این دوره آموزشی فعال شده است.

دوره قدم به قدم یونی وردپرس یک مزیت بزرگ دارد. مزیت این دوره این است که محتوای آموزشی به صورت ویدئوهای کوتاه و عملی آماده شده اند و همچنین مراحل یادگیری وردپرس برای 3 روز برنامه ریزی شده اند.

با دانلود دوره قدم به قدم شما می توانید فقط در 3 روز و خیلی سریع وارد دنیای وردپرس شوید.

برای استفاده از تخفیف 100% و دانلود رایگان دوره آموزش قدم به قدم دانشگاه وردپرس همین حالا به لینک آموزش کار با وردپرس فارسی مراجعه کنید.

منبع: دانشگاه وردپرس

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار