معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور به پویش «اهدای کتاب – اهدای دانایی» پیوست

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور با اهدای بخشی از کتابخانه شخصی خود به کتابخانه آبفای اصفهان در پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی » مشارکت کرد.

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای کشور به پویش «اهدای کتاب – اهدای دانایی» پیوست

هاشم امینی که پیش از این مسئولیت مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را بر عهده داشت با اهدای 86 جلد کتاب در زمینه های تخصصي آب و فاضلاب، فني-مهندسي، مديريت، مذهبي، ادبيات و اقتصاد به جمع مشارکت کنندگان در این پویش فرهنگی پیوست.
آبفای استان اصفهان با هدف غني سازي و تغذيه منابع كتابخانه شركت و همچنين ترويج فرهنگ مطالعه از سال 1400 پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی » راه اندازی کرد.
در این طرح از همکاران شاغل، بازنشسته و کلیه علاقه مندان دعوت شد با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، ترویج فرهنگ اهدای کتاب و غنی سازی منابع کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، کتاب های خود را به کتابخانه شرکت اهدا کرده و ضمن به‌جای گذاشتن اثری ماندگار از خود، در گسترش دانش نیز سهمی داشته باشند.
علاقه مندان به شرکت در پویش « اهدای کتاب- اهدای دانایی» می توانند کتاب های خود در زمینه های علمی، ادبی، تاریخی، فرهنگی و تخصصی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را از طریق تماس با شماره تلفن 32204014-031 به کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهدا کنند.


ارسال نظر