مهمانی حساس سپاهان در آبادان

تیم فوتبال سپاهان در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 7 دی ماه در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود صنعت نفت آبادان خواهد رفت. طلایی‌پوشان سپاهان که در هفته‌های گذشته لیگ برتر هنوز شکستی در کارنامه ندارند، برای ادامه روند خوب خود در لیگ و همچنین صدرنشینی به کسب 3 امتیاز این دیدار معوقه در آبادان نیاز دارند.
صنعت نفت آبادان نیز که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته، توانسته خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهد و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند خود را به یک قدمی سپاهان برساند و از همین رو این دیدار حساس و 6 امتیاز است.
داوران دیدار سپاهان و صنعت نفت
این بازی از ساعت 16:45 روز شنبه و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز می‌شود و علی بای قضاوت این دیدار را برعهده دارد و سعید علی‌نژادیان، میلاد قاسمی، کیوان علی‌محمدی، حسن اکرمی و محمد عطایی کمک‌های وی هستند؛ رسول فروغی نیز ناظر داوری است.
محرومان و مصدومان دو تیم
سپاهان در این دیدار امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان، حامد بحیرایی، عزت‌الله پورقاز و علی‌رضا نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند، محمد محبی نیز به همراه امید نورافکن در اردوی تیم ملی امید حضور دارند.
در تیم صنعت نفت آبادان نیز احمد اهل‌شاخه و حسین ساکی مدافعان این تیم به دلیل مصدومیت در دیدار برابر سپاهان نیز تیم را همراهی نمی‌کنند.
نتایج بازی‌های گذشته
سپاهان هفته شانزدهم میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود و با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 8 پیروزی و7 تساوی و با 31 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.
صنعت نفت آبادان هم هفته شانزدهم میزبان فولاد خوزستان بود و در پایان با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید؛ شاگردان اسکوچیچ نیز با 7 برد، 6 تساوی و 2 شکست و 27 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.
تاریخچه بازی‌های دو تیم
این دو تیم در تاریخ لیگ برتر در مجموع 16 بار برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که 8 بار سپاهان پیروز میدان بوده است و 2 برد نیز نصیب صنعت نفت شده است و 6 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
در جریان 16 بازی لیگ برتری دو تیم سپاهان 24 گل به ثمر رسانده است و 10 گل از نفت آبادان دریافت کرده است؛ پر‌گل‌ترین بازی دو تیم نیز به برتری 4 بر 1 سپاهان باز می‌گردد.
بهترین گلزنان دو تیم
در سپاهان استنلی با 6 گل بهترین گلزن این تیم است و ولسیانی 4 گل و امید نورافکن و محمد محبی هرکدام 3 گل به ثمر رسانده‌اند؛ در صنعت نفت آبادان نیز عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن 8 گل، بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار