۱۵۱ عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۱۵۱ عنوان برنامه آموزش مدیریتی تخصصی و توسعه فردی و عمومی برای کارکنان برگزار شده است.

۱۵۱ عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان شهرداری اصفهان

به گزارش دبیرخانه مشترک شهر، سعید ابراهیمی امروز _دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: معاونت برنامه‌ریزی در مجموع ۲۹۲ نیروی انسانی دارد که ۲۲۹ نفر در ستاد، ۵۵ نفر در مناطق شهرداری و هشت نفر در معاونت فعالیت می‌کنند، از این تعداد ۱۵ نفر دکترا، ۱۳۷ نفر فوق لیسانس و ۹۲ نفر لیسانس هستند.

وی با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی به لحاظ سنی جوان‌ترین معاونت شهرداری محسوب می‌شود، افزود: به لحاظ فراوانی اشتغال بانوان در این معاونت پیشتاز است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان به فعالیت‌های آموزشی این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: ۱۵۱ عنوان برنامه آموزش مدیریتی تخصصی و توسعه فردی و عمومی برای کارکنان برگزار شده است.

وی با اشاره به آموزش ۱۰۶ هزار و ۳۰۵ نفر- ساعت از سال گذشته تاکنون، خاطرنشان کرد: در واقع معادل ۹۲۰ ساعت دوره آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است، برای سال جدید نیز برنامه‌های آموزشی جدید طراحی کرده‌ایم.

ابراهیمی از راه‌اندازی میز نوآوری در این معاونت خبر داد و اظهار کرد: میز نوآوری از مدیران اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل خواهد شد و بودجه متمرکز نیز برای آن دیده شده است، همچنین کارگروهی برای هماهنگی در این راستا تشکیل شده و تألیف خوبی نیز از سوی شورای اسلامی شهر مشخص شده است.

وی با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی دارای سه اداره سرمایه انسانی، برنامه‌ریزی و بودجه و نوسازی و تحول اداری و شامل دو مدیریت است، گفت: بررسی نظام‌ها، سیستم‌ها و سبک‌های مدیریتی در شهرداری، ضوابط استانداردها و شاخص‌های شهری، تفویض مسئولیت‌ها و روابط بین کارکنان و واحدها، برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی کوتاه، بلند و میان مدت، بهبود سیستم‌ها و روش‌ها، برنامه‌ریزی برای برون‌سپاری، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات، نظارت بر گردش کار تنها بخشی از وظایف این معاونت است.

این خبر در حال تکمیل است..


منبع: imna-573835

ارسال نظر