بلبل فارسی در کاشان و اصفهان به روی صحنه می‌رود

پس از حواشی زیادی که برخی از خوانندگان در برگزاری کنسرت در اصفهان داشتند این بار سه خواننده با اجراهای متفاوت و سبک‌های متنوع مهمان علاقه‌مندان اصفهانی موسیقی در روزهای پایانی خرداد خواهند بود.

بلبل فارسی در کاشان و اصفهان به روی صحنه می‌رود

اصفهان امروز- راضیه چنگیز نائین |


شهرام ناظری در راه کاشان و اصفهان

شهرام ناظری تنها خواننده‌ای است که در دو شهر استان اصفهان یعنی کاشان و اصفهان طی روزهای آینده کنسرت خواهد داشت. شهرام ناظری امروز در سالن سیتی سنتر در سانس 20:30 به اجرا می‌پردازد و به دلیل استقبال بالای موسیقی دوستان اصفهانی این کنسرت برای روزهای 25 و 26 خرداد یعنی چهارشنبه و پنج‌شنبه تمدیدشده است. هم‌چنین تک سانس 20:30 بیست و نهم خرداد نیز در سالن سیتی سنتر به نام این خواننده است.

شروع قیمت‌های بلیت کنسرت شهرام ناظری در سالن سیتی سنتر اصفهان از 130 هزار تومان تا 285 هزار تومان است. علاوه بر اصفهان شهرام ناظری قرار است اجرایی ویژه در کاشان و در سرای عامری‌های این شهر داشته باشد. کاشانی‌ها برای حضور در کنسرت شوالیه آواز ایران در هتل سرای عامری‌ها می‌توانند بلیت این کنسرت را برای سانس 21:00 دوم تیرماه خریداری کنند. نکته جالب‌توجه کنسرت در این مکان تاریخی قیمت بالای بلیت‌هاست که نقدهای بسیاری به آن واردشده است. شروع قیمت این کنسرت از 290 تا 430 هزار تومان تعیین‌شده است که موافقان دلیل آن را برگزاری در محیط سرای عامری‌ها و کم بودن ظرفیت عنوان می‌کنند و مخالفان قیمت بالای بلیت را با کنسرت اصفهان مقایسه کرده و به رقم بالای آن معترض هستند.

شهرام ناظری خواننده موسیقی اصیل و سنتی ایران است که مجمع انجمن آسیا وی را «هنرمند برتر آسیا» و نیویورک‌تایمز او را «بلبل فارسی» و کریستین ساینس مانیتور او را «لوچانو پاواروتی ایران» نامیده‌است.

حجت اشرف زاده مهمان نجف‌آبادی‌ها

دیگر کنسرتی که در روزهای آینده در استان اصفهان برگزار خواهد شد این بار در نجف‌آباد خواهد بود. حجت اشرف زاده که بیشتر او را با قطعاتی همچون ماه و ماهی، خاتون، شهرزاد، به‌پای ایران، نگارم و ... می‌شناسیم در روزهای 30 و 31 خرداد در تک سانس 21:00 به دیدار علاقه‌مندان نجف‌آبادی خود می‌رود. شروع قیمت بلیت‌های این خواننده سبک تلفیقی از 135 هزار تومان تا 285 هزار تومان تعیین‌شده است.

حجت اشرف زاده و شهرام ناظری دو خواننده‌ای هستند که در روزهای آینده به روی صحنه موسیقی در اصفهان می‌روند هرچند این میزان از برگزاری کنسرت برای استان هنردوست اصفهان بسیار کم است یا این حال علاقه‌مندان به موسیقی همین فرصت را نیز غنیمت شمرده و بلیت‌های کنسرت شهرام ناظری فروش خوبی داشته است.

حواشی کنسرت سیروان خسروی

خوانندگان بسیاری در برگزاری کنسرت در اصفهان با مشکلات عجیبی روبه‌رو بوده‌اند تا جایی که علیرغم انتظار، اصفهان ازجمله شهرها و استان‌هایی است که تعداد کنسرت‌های برگزارشده در آن جوابگوی نیاز علاقه‌مندانش نیست. نداشتن سالن‌های کنسرت مجهز در مرکز شهر و استان‌های اصفهان و هم‌چنین صادر نشدن مجوز برگزاری کنسرت را می‌توان ازجمله دلایل کم بودن و تمایل نداشتن برگزارکنندگان کنسرت در اصفهان عنوان کرد.تازه‌ترین حاشیه برگزاری کنسرت در اصفهان نیز متعلق به سیروان خسروی است. او به‌تازگی در پستی اینستاگرامی به مسئول صدور مجوز کنسرت در اصفهان تاخته و عنوان کرده که قرار بود در خردادماه باعلاقه مندانش در اصفهان دیدار کند اما مجوزها در اصفهان صادر نشد. سیروان خسروی آهنگ‌ساز و خواننده بنام پاپ کشورمان در صفحه اینستاگرامش نوشته: برای سومین بار درخواستم برای اجرای کنسرت در اصفهان بدون دلیل رد شد. او در این پست اظهار داشته است این روند کاملا سلیقه‌ای و خلاف قانون است و مدعی شده است که در اصفهان فقط به خواننده‌های موردنظرشان مجوز داده می‌شود. منتظر پاسخ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی صدور مجوزهای کنسرت هستیم. این در حالی است که هیچ پاسخی نیز از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این خواننده محبوب منتشر نشده است و مشخص نیست که چرا پروسه دریافت مجوز برگزار کنسرت برای برخی از خوانندگان تا این حد دشوار است و تنوع برگزاری کنسرت در اصفهان بسیار پایین است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار