سفر سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اصفهان

در جریان سفره یک روزه دولت سیزدهم به اصفهان، سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون سفر ‌کرد. 

سفر سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اصفهان

در جریان سفره یک روزه دولت سیزدهم به اصفهان، سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون سفر ‌کرد. در ابتدای این سفر محمد هادی زاهدی وفا با حضور در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد، بر سر مزار شهید حججی حاضر شد. در ادامه میدان میوه و تره بار گلدشت این شهرستان را افتتاح و از ساختمان بیمارستان و بزرگراه اصفهان- فلاورجان -نجف آباد بازدید کرد. دیدار با خانواده شهیدان حجتی و دیدار مردمی ادامه برنامه‌های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

بعد از شهرستان نجف آباد، وی به شهرستان تیران و کرون رفت و ضمن ادای احترام به خانواده شهدا با مردم این شهرستان دیدار کرد. افتتاح مدرسه برکت تیران و کرون و بازدید از پروژه ساخت فرهنگسرای این شهرستان از اهم برنامه‌های زاهدی وفا بود.

همچنین حضور در شهرک صنعتی تیران و کرون و بازدید از شرکت دانش‌بنیان و صنایع سنگ امینی دیگر برنامه‌های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه هیات دولت سیزدهم به استان اصفهان بود.

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور وارد شهرستان تیران و کرون شد. زاهدی وفا بعد به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان تیران و کرون، به این شهرستان سفر کرد و پس از ادای احترام به شهدای این شهر به بخشداری کرون رفت تا میزبان مردم و شنوای مشکلات آن‌ها باشد. در این دیدار مردمی، اهالی این شهرستان مشکلات مختلف خود اعم از جذب سرمایه‌گذار، توسعه کشاورزی، توسعه مکان‌های فرهنگی و مذهبی را مطرح کردند. کمبود آب و بروکراسی اداری عمده محور مشکلات مردم این شهر بود.

وی همچنین در بازدید از رضوان‌شهر از توابع بخش مرکزی تیران و کرون، با خانواده شهیدان «حسین و غلامرضا عابدی» دیدار و بر تکریم خانواده شهدا و نقش شهیدان در استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد. در این دیدار فرماندار تیران، امام جمعه رضوانشهر و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند. همچنین دبستان دخترانه 9 کلاسه برکت نیز به دست نماینده ویژه رئیس جمهور افتتاح شد. این مدرسه که در زمینی به متراژ ۲۲۰۰ مترمربع و متراژ آموزشی ۱۲۰۰ مترمربع ساخته شده و دو کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه، یک سالن اجتماعات و نمازخانه، دفتر مدیر، دفتر پرورشی، اتاق استراحتگاه دبیران، اتاق بهداشت و سلامت و آبدارخانه دارد. هزینه انجام شده در این مدرسه برابر با ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

بازدید از پروژه ساخت فرهنگسرای این شهرستان، حضور در شهرک صنعتی تیران و کرون و بازدید از شرکت دانش بنیان و صنایع سنگ امینی از دیگر برنامه‌های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر وی به تیران و کرون بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار