کشف بلبرینگ های قاچاق در اصفهان

 سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله بلبرینگ های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" کامران ریاحی" با اعلام این خبراظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح ها و برنامه های خود در خصوص مبارزه جدی و قاطعانه با عاملان تهیه و توزیع کالاهای خارجی قاچاق با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی بر فعالیت انبارها و محل های تخلیه بار از وجود یک محموله بار قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات ویژه پلیسی با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در محل حاضر شده و در بازرسی از آن 25 عدد کارتن شامل 200 عدد بلبرینگ خارجی که فاقد اسناد و مدارک گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ ریاحی با اشاره به تشدید این گونه اقدامات گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مشکوک در زمینه تهیه و توزیع کالای قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار