سرپرست معاونت فرهنگی و اموررسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی وامور رسانه ای این اداره کل را منصوب نمود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اموررسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی ،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی وامور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، منصوب نمود.

در متن حکم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،آمده است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ابوالفضل یعقوبی

با سلام و احترام

نظر به سوابق ارزنده و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم ، شما را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل منصوب می نمایم.

امید است جنابعالی با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با هماهنگی و همدلی و با استفاده از ظرفیت همکاران آن معاونت در حوزه های مختلف و در راستای اعتلای فرهنگ استان تلاش مضاعف نموده و با نظارت بر فعالیت های مراکز و موسسه های تابعه نسبت به انجام ماموریت های تعیین شده اقدام شایسته به عمل آورید. توجه به ظرفیت های شهرستانها و ارتباط موثر با اهالی فرهنگ استان و تلاش در راستای تقویت آنها مورد انتظار است. انشالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل اله تعالی فرجه الشریف و بهرمندی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در انجام این مهم کوشا و موفق باشید.

علی تمنایی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

خاطرنشان می شود، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل و همچنین فرماندهی پایگاه بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را در سوابق خود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار