ترافیک کنسرت‌های تابستانی در اصفهان

پس از دو سال سخت برای اهالی موسیقی تابستان امسال را باید پرترافیک‌ترین ماه‌های برگزاری کنسرت در دو سال اخیر نامید.

ترافیک کنسرت‌های تابستانی در اصفهان

خوانندگان در سراسر کشور در حال برگزاری کنسرت هستند و اصفهان نیز در سالن اختصاصی کنسرت هال سیتی سنتر میزبان 8 خواننده در نیمه دوم تیرماه تا اول مرداد است. با توجه به فروش رفتن اکثر بلیط های این کنسرت‌ها، محدود بودن سالن‌های کنسرت در اصفهان و نیاز شهر به سالن‌های کنسرت بیشتر، به چشم می‌آید. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به کنسرت‌هایی که طی روزهای آینده در اصفهان برگزار خواهد شد:

آرون افشار

آرون افشار ۱۷ تیرماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در سالن کنسرت سیتی سنتر برای علاقه‌مندانش به اجرا می‌پردازد. بلیط های کنسرت این خواننده آن‌طور که از سایت بلیط فروشی پیداست تماما فروخته‌شده است. آرون افشار خواننده جوان و با آتیه‌ای است که با قطعه «جانم باش» به محبوبیت رسید. وحید افشار بانام هنری آرون افشار از سال 1384 وقتی تنها 7 سال داشت همزمان با ورود به مدرسه، موسیقی را با تشویق‌های پدر نوازنده و خواننده‌اش شروع کرد و تاکنون تک آهنگ‌های بسیاری منتشر کرده است که قطعه جانم باش، محوت بشم و ثانیه وار ازجمله معروف‌ترین آن‌هاست.

علیرضا عصار

علیرضا عصار یکی از وزنه‌های موسیقی پاپ ایران محسوب می‌شود خواننده‌ای که در دوران طلایی دهه ۸۰ موسیقی پاپ ایران مطرح شد و بعد از سال‌ها دوری از صحنه اجرای کنسرت امسال با برگزاری کنسرت‌های متعدد در شهرهای مختلف به دیدار علاقه‌مندان خود می‌رود. علیرضا عصار شنبه ۱۸ تیر در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در سالن کنسرت سیتی سنتر به اجرای کنسرت می‌پردازد. بلیط فروشی این کنسرت هم چنان باز بوده و امکان تهیه بلیط برای علاقه‌مندان وجود دارد.

حمید هیراد

۱۹ تیرماه سالن هال سیتی سنتر اصفهان میزبان سومین خواننده پاپ حمید هیراد است. حمید هیراد در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به اجرای قطعات خود می‌پردازد و علاقه‌مندان به کنسرت این خواننده نیز استقبال خوبی از اجراهای این هنرمند در نصف جهان کرده‌اند و تمامی بلیط های هردو سانس این خواننده به فروش رفته است. حمید حسین‌زاده با نام هنری حمید هیراد متولد 1370 است. اولین آهنگ او با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانه بازار شد. حمید هیراد با قطعات و تک آهنگ‌هایی همچون خدا، شوخیه مگه، نیمه جانم و... به شهرت رسیده است.

امید حاجیلی

20 تیرماه سالن کنسرت سیتی سنتر در تسلط هواداران امید حاجیلی خواهد بود. این خواننده در دو سانس 18 و 21 به اجرای قطعات موسیقی برای علاقه‌مندانش می‌پردازد. این خواننده در اصفهان طرفداران زیادی دارد و تمامی بلیط های کنسرتش نیز در هردو سانس تا لحظه نگارش این گزارش تمام‌شده است. امید حاجیلی که بیشتر با قطعات شاد مشهور است در تازه‌ترین تجربه خود اجرای برنامه استعدادیابی بند بازی را برعهده داشت.

بابک جهانبخش

پنج‌شنبه 23 تیر بابک جهانبخش در دو سانس 18 و 21 میزبان طرفدارانش خواهد بود. این خواننده نیز با استقبال خوب مخاطبان اصفهانی روبه‌رو شده و طبق اعلام سایت فروشنده بلیط، تمامی بلیط های هردو سانس کنسرت بابک جهانبخش در سالن کنسرت سیتی سنتر اصفهان به فروش رسیده است. بابک جهانبخش ازجمله خوانندگانی است که بیشتر کنسرت‌هایش را در محل زندگی‌اش یعنی کیش برگزار می‌کند و احتمالا دلیل استقبال علاقه‌مندان به موسیقی از کنسرت‌هایش نیز همین موضوع است.

احسان خواجه امیری

فرزند استاد ایرج خواجه امیری بعد از سال‌ها به دوران اوج خود بازگشته و قرار است 24 تیرماه در دو سانس ساعت 18:00 و 21:00 به دیدار علاقه‌مندانش برود. بلیط های کنسرت این خواننده نیز به‌سرعت به پایان رسیده است. احسان خواجه امیری در سالن سیتی سنتر اصفهان میزبان هواداران اصفهانی‌اش خواهد بود.

مجید رضوی

مجید رضوی از جمله خوانندگان جدید و نوظهور موسیقی پاپ ایران است. او در اولین تجربه برگزاری کنسرت در اصفهان قرار است شنبه 25 تیر در دو سانس 18 و 21 در سالن کنسرت سیتی سنتر با هوادارانش دیدار کرده و به اجرای آهنگ‌های خود بپردازد. مجید رضوی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ متولد 28 اردیبهشت 1376 است. بیشترین همکاری مجید رضوی در تنظیم آثارش با هنرمندانی چون مسعود جهانی تنظیم آهنگ‌های (منم، اینا، طلا، بالاخره، نگین قلبمی، چشم نظر)، میلاد ترابی تنظیم آهنگ‌های (پنج صبح و دسته‌گل) و امیر پدرام تنظیم چند قطعه اول مجید رضوی (آسمون، از خودت بگو، پدیده) بوده است. این خواننده با آهنگ «نگین قلبمی» به شهرت رسیده است.

علیرضا قربانی

کنسرت‌های موسیقی در اصفهان به سبک پاپ ختم نمی‌شود و علیرضا قربانی از معدود خوانندگان سنتی است که قرار است 29 و 30 تیرماه در دو سانس به اجرای قطعات موسیقی خود برای علاقه‌مندانش بپردازد. هردو اجرای علیرضا قربانی در سالن سیتی سنتر اصفهان خواهد بود. بلیط کنسرت خواننده قطعاتی همچون رحیل عشق، جلوه، فدای جانان، قربانی عشق، خادمان قافله‌ها و تیتراژ سریال‌هایی همچون هم گناه، شهرزاد، شب دهم و... در تمامی سانس ها به فروش رفته است.

علیرضا طلیسچی

اول مرداد آخرین کنسرت موسیقی در اصفهان با اجرای علیرضا طلیسچی در سالن سیتی سنتر برگزار خواهد شد. این خواننده در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده که بلیط های این کنسرت که در سالن کنسرت سیتی سنتر برگزار می‌شود در کم‌تر از ده دقیقه به پایان رسیده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار