دو نماینده اصفهان در فینال عصر جدید

فینال «عصر جدید» با دو فینالیست از استان اصفهان امشب مصادف با شب عید سعید قربان بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت و مردم قهرمان این فصل را با آرای خود انتخاب خواهند کرد.

دو نماینده اصفهان در فینال عصر جدید


فصل سوم عصر جدید امشب با پخش فینال در ایستگاه پایانی قرار می‌گیرد و احسان علیخانی و تیمش یکی از پرحاشیه ترین فصل‌های عصر جدید را به پایان می‌رسانند. فصل سوم عصر جدید در حالی امشب به فینال رسیده است که با حواشی از کرونا گرفته تا انتقادها به داوران این فصل و کاهش مخاطبان درگیر بوده است.

فینال «عصر جدید» با شش فینالیست از نقاط مختلف کشور، امشب مصادف با شب عید سعید قربان بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت و مردم قهرمان این فصل را با آرای خود انتخاب خواهند کرد.

در فینال امسال «عصر جدید» ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استان‌های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی حضور دارند. نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم «عصر جدید» در شب عید غدیر مشخص خواهد شد.

پیمان ابراهیمی نماینده استندآپ کمدی اصفهان

در میان شرکت‌کنندگان این دوره از عصر جدید ورزشکاران و هنرمندان بسیاری از شهر و استان اصفهان حضور داشتند که گروه ترانه، پیمان ابراهیمی و احسان یاسین از شاخص‌ترین آنها بودند. هم‌چنین حضور فردین سلطانی نوجوان مبتلا به اتیسم به همراه امیرسالار شریفی مربی خود از اصفهان ازجمله بخش‌های ویژه عصر جدید بود.بااین‌حال سهم استان اصفهان علیرغم استعدادهای بی شمارش پیمان ابراهیمی و احسان یاسین بود. پیمان ابراهیمی فینالیست فصل سوم عصر جدید استندآپ کمدین جوان ۲۸ ساله متولد اصفهان و اصالتا اهل شهرستان درچه است. او که پیش‌تر در اینستاگرام ویدئوهایی از اجراهای خود در کافه‌ها و به‌عنوان استندآپ کمدین را منتشر کرده بود در فصل سوم عصر جدید حضور پیدا کرد و خوش درخشید. پیمان ابراهیمی در مرحله مقدماتی اجرای جذاب و بی‌نقصی را اجرا کرد تا تنها نماینده استندآپ کمدی در فینال عصر جدید لقب بگیرد. لهجه شیرین و دلنشین اصفهانی و متن‌های جذاب و به‌روز و نگاه به مشکلات جامعه ازجمله نکات مثبت اجرای پیمان ابراهیمی است. او در استندآپ کمدی های خود به سراغ سوژه‌هایی همچون سفرهای خانوادگی و بی‌پولی رفته و با خانواده خود شوخی کرده است و به گواه حاضران در فینال عصر جدید امشب نیز اجرای تحسین‌برانگیزی خواهد داشت.

احسان یاسین خواننده ای خاص از کاشان

احسان یاسین دیگر فینالیست فصل سوم عصر جدید است. او در تهران به دنیا آمده اما اصالتا کاشانی است. او از زمانی که 6 ساله بود حفظ قرآن را شروع کرد و چون آن زمان خواندن و نوشتن بلد نبود قرآن را با صوت و ترتیل حفظ می‌کرد. به همین دلیل تا حد زیاد با تلفظ حروف در زبان عربی آشنا شد.

احسان یاسین 22 ساله به عربی، فارسی و انگلیسی می‌خواند و سبک خوانندگی یاسین را می‌توان مشابه سامی یوسف و سایر خوانندگان سبک مذهبی عنوان کرد. او در اجراهای خود در عصر جدید نیز آهنگ‌های چندزبانه با تم مذهبی خوانده است و در آخرین اجرای خود امشب در فینال عصر جدید چشم امید به آرای مردمی دارد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار