اعطاء نشان ولایت به خانواده شهید سلیمانی به واسطه رشادت، شجاعت و پیروی از ولایت این شهید بزرگوار است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) نشان ولایت به واسطه رشادت، شجاعت و پیروی از ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم خانواده این شهید بزرگوار شد.

به گزارش اصفهان امروز و به نقل از ستاد خبری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) سردار مجتبی فدا درباره ابعاد برگزاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمونین امام علی(ع)، اظهار داشت: کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی(ع) به خوبی به شناخت علمی آقا امیرالمومنین (ع) اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در این کنگره نشان ولایت به واسطه رشادت، شجاعت و پیروی از ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم خانواده این شهید بزرگوار شد که به نمایندگی از خانواده ایشان این نشان به بنده اعطا شد که تقدیم خانواده این شهید بزرگوار می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: سپاه پاسداران همکار، پشتیبان و مددکار دستگاه‌های مختلف در چنین کنگره‌هایی است که کمک‌کار و مددکار اعضا و دبیرخانه این کنگره بود.
مراسم اختتامیه کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) پس از نزدیک به ۶ ماه فعالیت مداوم، با هدف شناخت فضائل و ویژگی های آن امام همام با پیام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی پنجشنبه 26 دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی اصفهان به میزبانی اصفهان برگزار شد.
۶۹ پایان نامه، ۴۷۵ مقاله، ۳۰۵ شعر و ادبیات، ۱۳۱ کتاب و ۱۰۲ هنرهای تجسمی به دبیرخانه این کنگره ارسال شد و تاکنون ۱۴ جلد از این مقالات به چاپ رسیده و قرار است سایر مقالات برگزیده نیز به چاپ برسد.
قرار است مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار هنری این کنگره امروز دوشنبه در نگارخانه امام خمینی(ره) برگزار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار