تداوم بارش‌های رگباری در غرب و جنوب اصفهان

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری و رعد و برق در غرب و جنوب استان تا پایان هفته جاری خبرداد.

تداوم بارش‌های رگباری در غرب و جنوب اصفهان

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش ۲۴ ساعت اخیر در نیمه غربی و جنوبی استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از سمیرم با ۱.۷ میلیمتر، فریدونشهر با چهاردهم میلیمتر و مبارکه با ۲ دهم میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: در شرق و شمال استان نیز طی امروز وزش باد به نسبت و خیزش گردوخاک محلی منجر به کاهش کیفیت هوا و شعاع دید در این مناطق می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان افزود: خوروبیابانک با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: mehrnews-5560198

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار