شخصیت آیت الله مستجابی مغفول واقع شده است

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت الله مستجابی نه تنها در ایران بلکه در اصفهان هم مغفول واقع شده و ناشناخته است درصورتی که این عالم بزرگوار از شخصیت های بسیار برجسته و بارز تشییع در ایران اسلامی است.

شخصیت آیت الله مستجابی مغفول واقع شده است

محمدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و شخصیت ها و علمایی را در خود جای داده که می تواند این شهر را از دیگر شهرها متمایز کند.

وی ادامه داد: این شهر پرورش دهنده بسیاری از علما و بزرگان دینی، علمی، فرهنگی و ورزشی است و رویکرد شهرداری اصفهان طی سال های اخیر بر این اساس قرار گرفته که تجلیلی از این شخصیت های برجسته داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: این تجلیل ها بیشتر به خاطر الگوگیری نسل جوان و نوجوان از این نخبگان و علمای دینی، فرهنگی و ورزشی است.

وی در ادامه گفت: آیت الله مستجابی نه تنها در ایران بلکه در اصفهان هم مغفول واقع شده و ناشناخته است درصورتی که این عالم بزرگوار از شخصیت های بسیار برجسته و بارز تشییع در ایران اسلامی است.

فلاح خاطرنشان کرد: این عالم وارسته دارای چند چهره علمی و دینی، سیاسی و ورزشی است به گونه ای که نام آیت الله مستجابی با ورزش زورخانه ای گره خورده است در همین راستا نکوداشتی شب گذشته در چهلستون اصفهان برای این شخصیت بزرگ برگزار شد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار