کاهش روند میزان بستری‌شدگان کرونا در کاشان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان گفت: از سه روز پیش تا کنون خوشبختانه روند نزولی بستری شدگان را در بیمارستان های کاشان شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید علیرضا مروجی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اندیشیدن تمهیداتی جهت رفاه حال همشهریان و بیماران مبتلا به کرونا ۶ درمانگاه شبانه‌روزی تعبیه شد تا از ظرفیت آن‌ها در مواقع ضروری استفاده شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان افزود: همچنین به دلیل اینکه ۷۰ درصد جمعیت کاشان کارگری است افزایش ساعت کاری درمانگاه‌های تامین اجتماعی نیز افزایش یافته و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد.
وی تصریح کرد: برای اینکه بار ترافیکی بیمارستان بهشتی و پرسنل آن کم شود، نقاهتگاههایی جانمایی می‌شود تا بیماران دوره نقاهت خود را در آنجا سپری کند.
مروجی با اشاره به کاهش بستری شدگان بیماران مبتلا گفت: از سه روز پیش تا کنون خوشبختانه روند نزولی بستری شدگان را در بیمارستان های کاشان شاهد هستیم و این نشانگر آن است که مردم با فرهنگ کاشان به نوع‌دوستی و بهداشت فردی اهمیت داده و از منازل تا حد امکان خارج نمی‌شوند.
همچنین محمد توکلی در این نشست گفت: با توجه به اینکه قدرت سرایت این بیماری بالاست و هر نفر ۴ نفر را مبتلا می‌کند؛ لذا باید از خارج شدن غیر ضروری منزل جلوگیری کنیم و با رعایت بهداشت از روند و پیشگیری آن جلوگیری کنیم.
نماینده وزیر بهداشت با اشاره به کنترل چرخه جابه جایی این ویروس تاکید کرد: با تردد کمتر در شهر فرهنگ نوع دوستی را ترویج دهید.
وی همچنین با بیان اینکه کاشان شهر خیرین است از وجود‌ خیرین سلامت و بهداشت در کنار کادر درمانی تشکر کرد و فعالیت و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی و ایثار آنها را ستودنی خواند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار