جاذبه های گردشگری شهر شنزن چین کجاست؟

قصد داریم در این مطلب، جاذبه های گردشگری شهر شنزن چین را به صورت کامل معرفی کنیم تا افراد علاقمند، بهترین مسافرت به این شهر بی نظیر را تجربه کنند

جاذبه های گردشگری شهر شنزن چین کجاست؟

شاید تا به حال نام شهر شنزن را به عنوان ثروتمند ترین شهر کل کشور چین شنیده باشید. این شهر زیبا به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، توانسته نظر بسیاری از اتباع خارجی را به خود جلب کند و سالانه میزبان میلیون ها مسافر باشد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب، جاذبه های گردشگری شهر شنزن چین را به صورت کامل معرفی کنیم تا افراد علاقمند، بهترین مسافرت به این شهر بی نظیر را تجربه کنند؛ پس همراه ما باشید.

معرفی جاذبه های گردگشری شهر شنزن چین

شهر شنزن چین، در استان گوانگ دونگ قرار دارد که به دلیل ماهیت تجاری این منطقه، توانسته خود را به یک شهر ثروتمند در کنار شهر هایی مانند پکن و گوانژو تبدیل کند. با این اوصاف می توان به جرئت گفت سفر به شهر شنزن چین ارزشمند است و توصیه می کنیم هر فردی که شرایط این سفر را داشته باشد، حتما آن را تجربه کند. البته این نکته که برای سفر به این شهر نیاز اساسی به شناخت مراکز گردشگری شهر شنزن چین وجود دارد، بر هیچ کسی پوشیده نیست. در ادامه، برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر را به شما معرفی می کنیم:

· پنجره جهان

یکی از مشهور ترین مراکز گردشگری در شهر شنزن چین، پنجره جهان نام دارد؛ مکانی که بازدید کنندگان می توانند بزرگ ترین سازه ها در سرتاسر جهان را در آن ببینند. در پنجره جهان شهر شنزن، بیش از 130 جاذبه گردشگری و سازه از سرتاسر جهان برای افراد ساخته شده تا آن ها را از نزدیک و با حداقل هزینه مشاهده کنند. در حال حاضر بلیط ورود به منطقه پنجره جهان به قیمت 180 یوان به علاقمندان عرضه می شود و افراد می توانند با این هزینه ناچیز، بهترین مکان های کره زمین را در ابعاد کوچک تر مشاهده کنند.

اهرام مصر، برج ایفل، قایق های ونیز، آبشار نیاگارا و موارد مشابه، از جمله مکان هایی هستند که بازدید کنندگان از پنجره جهان می توانند به تماشای آن ها بروند. با این حساب می توان گفت شما بین 3 الی 5 ساعت زمان برای گردش در این مکان فوق العاده نیاز خواهید داشت. خوشبختانه یک ایستگاه مترو در سمت ورودی پنجره جهان وجود دارد که دسترسی مسافران و اتباع خارجی را به آن ساده می کند.

· پارک موضوعی دره شادی

پارک زنجیره ای دره شادی، در سرتاسر کشور چین وجود دارد و می توان شعب آن را در بسیاری از شهر های این کشور مشاهده کرد. تعداد امکانات و لوازمی که برای شادی بازدید کنندگان در این پارک وجود دارند، بسیار زیاد است و بسیاری از توریست ها آن را رقیب اصلی پارک مشهور دیزنی لند می دانند. با تور شنزن چین شما می توانید در این پارک سوار قایق در رودخانه بگردید و یا سوار ترن هوایی محبوب و مخوف این مجموعه تفریحی شوید.

پارک موضوعی دره شادی در شهر شنزن چین، 9 بخش با نام های شهر کارتون، ماجراجویی در کوه، خلیج تایفون، جنگل شانگری لا، پارک آبی پلایا مایا، شهر معدن طلا، سواحل آفتابی و میدان اسپانیایی دارد. البته باید هزینه 200 یوانی برای ورود به این پارک بزرگ را نیز در نظر داشته باشید که از هر نفر اخذ می شود.

· خیابان انگلیسی ها

یکی از مشهور ترین خیابان های گردشگری شهر شنزن چین، خیابان انگلیسی ها نام دارد. دلیل نام گذاری این خیابان، دو گزینه است که افراد مختلف به یکی معتقد هستند. یکی از دلایل، می تواند این باشد که سازنده این خیابان، انگلیسی بوده و گزینه دیگر این است که تعداد زیادی از مردم انگلیسی زبان در این خیابان زندگی می کنند. این نام و منحصر به فرد بودن خیابان انگلیسی ها باعث شده تا مسافران به آن علاقه مند شوند و حضور پیدا کردن در بازار آن را در اولویت خود قرار دهند.

اتفاق جالب دیگری که در منطقه خیابان انگلیسی ها افتاده، این است که صاحبان مغازه در این خیابان مجبور به پرداخت مالیات بر خرید نیستند؛ بنابراین مشتریان می توانند کالا های متنوع را در این منطقه با قیمت ارزان تری تهیه کنند. با توجه به مغازه ها و فروشگاه های فعال در خیابان انگلیسی ها، می توان آن را یکی از مراکز گردشگری شهر شنزن چین شمرد.

· دریاچه عسل

دریاچه عسل، از دیگر جاذبه های گردگشری شهر شنزن چین است که تمامی مسافران به بازدید از آن علاقه دارند. جلوه این دریاچه در طول شب، به طوری است که احساس می شود محتویات عسل دارد. به همین دلیل نام دریاچه عسل را گرفته تا ابتاع خارجی با شنیدن نام آن به اشتباه فکر کنند دریاچه واقعی عسل است.

به دلیل این که معماران چینی نقش و نگار و ساز های این دریاچه را مطابق با اصول معماری سنتی چین ساخته اند، به نظر می رسد جذابیت بسیاری برای علاقمندان این زمینه داشته باشد. وجود مهمان خانه های متنوع و باغ های خارق العاده سر سبز، باعث شده تا دریاچه عسل یک مرکز گردشگری شهر شنزن چین باشد. با انتخاب تور شنزن چین میتوانید از این مکان زیبا دیدن نمایید.

· باغ گیاه شناسی شیانهو

آخرین گزینه از مکان های گردشگری شهر شنزن چین، باغ گیاه شناسی شیانهو است که به شما معرفی می کنیم. اگر از مکان های سر سبز و طبیعی خوشتان می آید، این باغ می تواند یک مکان عالی برای شما باشد تا از زیبایی های آن بهره مند شوید. وجود درخت ها و گیاهان فراوان در کنار یک دریاچه جذاب منظره ای بی نظیر را برای بازدید کنندگان رقم می زند. شما می توانید در مناطق مختلف این باغ نشسته و از هوای آزاد آن لذت ببرید.

برای استفاده کامل از مناطق باغ گیاه شناسی شیانهو، آن را به بخش های ماجراجویی در کوه، میدان اسپانیایی، پارک آبی پلایا مایا، شهر کارتون، شهر معدن طلا، جنگل شانگری لا، سواحل آفتابی و خلیج تایفون تقسیم کرده اند. برای بهره برده از امکانات این باغ، تنها باید 20 یوان به عنوان ورودی بپردازید و سپس می توانید در کمتر از 2 ساعت، از تمام مناطق زیبای باغ دیدن کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار