معرفی معروف ترین کارخانجات و شرکت های استان اصفهان

استان اصفهان که مرکز آن شهر اصفهان است، یکی از استان‌های مرکزی کشور محسوب می‌گردد. این استان به‌عنوان قطب تولید فولاد، آهن و صنایع‌دستی ایران شناخته می‌شود.

معرفی معروف ترین کارخانجات و شرکت های استان اصفهان

علاوه بر این، استان اصفهان دارای بیش از 70 شهرک و ناحیه صنعتی از جمله شهرک صنعتی جی و مورچه‌خورت و افزون بر 9 هزار واحد صنعتی و کارخانه تولیدی است. به همین دلیل از آن به‌عنوان صنعتی‌ترین استان و همچنین فعال‌ترین استان کشور در حوزه صنایع کوچک، یاد می‌شود.

این تعداد واحد صنعتی به نیروی کاری بسیاری نیز نیاز خواهند داشت. این امر به وضعیت مناسب اشتغال در بخش صنعتی استان اصفهان هم کمک کرده است. اما یکی از سوالات متداول فارغ‌التحصیلان و کارجویان این است که در کدام کارخانه‌ها و شرکت‌های استان اصفهان، امکان استخدام وجود دارد و استخدام کارخانه های اصفهان از چه طریقی و به چه صورتی انجام می‌شود؟ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از معروف‌ترین کارخانه‌ها و شرکت‌های استان اصفهان که امکان کاریابی و استخدام در آن وجود دارد بپردازیم.

چگونه می‌توان در کارخانه‌ها و شرکت‌های معروف استان اصفهان استخدام شد؟

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد استان اصفهان دارای واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری است که معمولا هرساله نیروی کاری قابل‌توجهی را استخدام می‌کنند. استخدام کارخانه های استان اصفهان و شرکت‌های معروف این استان معمولا از طریق آزمون استخدامی یا آگهی استخدام در سایت‌های کاریابی صورت می‌گیرد. از جمله موقعیت‌های شغلی در آگهی‌های استخدام کارخانجات اصفهان می‌توان به استخدام مهندس صنایع، تکنسین برق، کارگر فنی و کارگر ساده خانم و آقا اشاره کرد.

برای استخدام در فرصت‌های شغلی مختلف این کارخانه‌ها و شرکت‌های معروف، باید رزومه خود را از طریق سایت‌های مختلف کاریابی که آگهی استخدام موردنظرتان را منتشر کردند، ارسال نمایید. برای دیدن این آگهی‌های استخدام در کارخانه های اصفهان می‌توانید آگهی استخدام امروز اصفهان را بخوانید.

در کدام کارخانه‌ها و شرکت‌های معروف استان اصفهان می‌توان استخدام شد؟

همان‌طور که گفته شد استخدام کارخانه های اصفهان ، بخش بزرگی از نیاز جامعه این استان به اشتغال را تامین می‌کند. اما سوال بسیاری از کارجویان این است که در کدام یک از کارخانه‌ها و شرکت‌های معروف اصفهان، امکان استخدام وجود دارد؟ برای آشنایی فارغ‌التحصیلان و کارجویان با این واحدهای صنعتی، در ادامه تعدادی از معروف‌ترین کارخانجات و شرکت‌های استان اصفهان را معرفی خواهیم کرد.

شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه اصفهان

مجتمع فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد در ایران و بزرگ‌ترین واحد خصوصی کشور شناخته می‌شود. این شرکت بزرگ استان اصفهان، محصولاتی همچون کلاف و ورق‌های سردوگرم، کلاف نوار باریک، کلاف‌های اسیدشویی و تختال تولید می‌کند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیاز صنایع مختلفی مانند صنعت خودروسازی، لوله‌سازی، لوازم‌خانگی، تجهیزات فلزی سبک‌وسنگین، مخزن‌های تحت‌فشار و شرکت ترابری و باربری را تامین می‌نماید. برای استخدام در این شرکت، باید در آزمون استخدامی فولاد مبارکه شرکت کنید. در صورت قبولی در آزمون و دارابودن شرایط استخدام مجتمع فولاد، می‌توانید در این مجتمع مشغول به کار شوید.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمان و ریل در کشور و همچنین بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه شناخته می‌شود. این کارخانه که در سال 1350 به بهره‌برداری رسیده است، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. ذوب آهن اصفهان که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد، به دلیل نقش تاثیرگذار در شکل‌گیری دیگر صنایع فولادی ایران، به لقب مادر صنعت فولاد کشور، معروف است.

شرکت گروه صنعتی گلبافت

شرکت گلبافت یکی دیگر از واحدهای صنعتی معروف استان اصفهان است. تولیدات این شرکت که در سال 1348 تاسیس شده است، انواع گل‌دوزی، چرم مصنوعی، جیر مصنوعی و لایی‌چسب بوده است. اما در سال 1373 برای اولین‌بار در ایران و خاورمیانه تولید پتوی راشل را آغاز کرد. در حال حاضر تولیدات این گروه صنعتی به‌صورت انحصاری شامل پتوی راشل گلبافت است. کارخانه این شرکت نیز فرصت‌های شغلی مختلفی را برای جوانان استان اصفهان فراهم کرده است.

كارخانه ماشین‌های بسته‌بندی اصفهان پك

نام کارخانه ماشین‌های بسته‌بندی اصفهان پک نیز در آگهی‌‌های استخدام کارخانه های اصفهان به چشم می‌خورد. شرکت اصفهان پک در سال 1358 در منطقه صنعتی جی اصفهان تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت در سه کارخانه مجزا شامل کارخانه‌های تولید دستگاه‌های شیرینگ پک، تولید دستگاه‌های استرچ رپینگ و کارخانه طراحی و تولید دستگاه‌های خاص، فعالیت می‌کند.

كارخانه پترو آذر صدف

کارخانه پترو آذر صدف که در منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان قرار دارد، فعالیت خود را از سال 1388 به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید و تعمیر انواع مکانیکال سیل آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ساخت و تولید قطعات کمپرسورهای رفت‌وبرگشتی، پمپ‌های دنده‌ای، پمپ‌های گریز از مرکز و همچنین ادوات دوار صنایع نفت، گاز، نیروگاهی و فولاد فعالیت می‌کند.

شرکت داروسازی فارابی

داروسازی فارابی نیز از جمله شرکت‌هایی است که نام آن در آگهی‌های استخدام کارخانه های اصفهان دیده می‌شود. این شرکت که به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مجتمع داروسازی کشور شناخته می‌شود، در دی‌ماه سال 1371 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. سه گروه عمده فرآورده‌های دارویی که در این شرکت تولید می‌شود، شامل انواع فرآورده‌های دارویی غیر آنتی‌بیوتیک خوراکی، انواع مکمل‌های رژیم غذایي و انواع فرآورده‌های دارویی آنتی‌بیوتیک خوراکی است.

كارخانه ستاره طلايي ملت

نام کارخانه ستاره طلایی ملت که در سال 1369 تاسیس شده است، در میان نام کارخانه‌های معروف استان اصفهان دیده می‌شود. این کارخانه در زمینه تولید و فروش انواع فرش ماشینی، گلیم، تابلوفرش، انواع نخ‌های بی‌سی‌اف و فریز فعالیت می‌کند.

شركت مهرتاش سپاهان

شرکت مهرتاش سپاهان یکی از تولیدکنندگان معتبر مواد شیمیایی ویژه و روانکارهای صنعتی است. در حال حاضر محصولات این شرکت به صنایع و مجتمع‌های بزرگ صنعتی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، فولادسازی، خودروسازی و لوله و پروفیل‎سازی عرضه می‌شود.

شرکت پلی‌اکریل اصفهان

شرکت پلی‌اکریل اصفهان که نام آن در میان آگهی‌های استخدام کارخانه های اصفهان به چشم می‌خورد، یکی از معروف‌ترین مجتمع‌های صنعتی اصفهان است. در کارخانه‌های این شرکت محصولاتی همچون انواع نخ و الیاف پلی‌استر و انواع الیاف اکریلیک تولید می‌گردد. شرکت پلی‌اکریل شامل کارخانه پلی‌استر، کارخانه تاپس، کارخانه اکریلیک، کارخانه GF، یک نیروگاه و شرکت الیاف زاینده‌رود است.

شركت البرز شيمي آسيا

شرکت البرز شیمی آسیا که بخش قابل‌توجهی از استخدام های بخش صنعت اصفهان از جمله استخدام کارگر ساده در کارخانه های اصفهان را به خود اختصاص داده، در سال 1387 تاسیس شده است. این شرکت در سال 90 اولین خط تولید انبوه فوق روان‌کننده نسل جدید بتن بر پایه پلی کربوکسیلات را در خاورمیانه راه‌اندازی کرد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی تعدادی از معروف‌ترین کارخانجات و شرکت‌های استان اصفهان که نام آن‌ها در میان آگهی‌های استخدام کارخانه های اصفهان به چشم می‌خورد، پرداختیم. شرکت در آزمون استخدامی سازمان‌ها و دنبال‌کردن آگهی‌های استخدام سایت‌های کاریابی و استخدامی، از جمله راهکارهای استخدام شدن در کارخانه‌ها و شرکت‌های نام‌برده‌شده است. امیدواریم که بتوانید در آینده‌ای نزدیک، در موقعیت شغلی که به آن علاقه‌مندید، مشغول به کار شوید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار